Ne tako davno mnogi eminentni analitičari su najavljivali krah Facebooka, pad broja korisnika, ogromne probleme za najpopularniju društvenu mrežu na svijetu... Bilo je i onih radikalnih, a pritom ne govorimo o nekakvim bezveznjacima, nego uglednim imenima koja obično "znaju što govore", koji su nudili scenarij prema kojem bi Facebook mogao završiti kao MySpace. Dakle, negdje daleko u zapećku, kao izblijedijelo sjećanje na neka sretnija vremena u kojima je bio najpopularniji. Umjesto toga, događa se upravo suprotno, Mark Zuckerberg i njegova ekipa ne da nemaju problema, nego im ide više nego sjajno. 

Jer, u upravo objavljenim rezultatima za drugi kvartal godine, zaključno sa 30. lipnja, objavljene su brojke koje pokazuju kako Facebook posluje odlično. U odnosu na isto razdoblje lani, sve brojke su veće; broj korisnika se sa 1,49 milijardi popeo na 1,71 milijardu; prihodi su povećani za čak 59,2% i iznose 6,44 milijardi američkih dolara, dok je dobit sa 715 milijuna u 2015. skočila na 2,05 milijardi USD ove godine! Facebookovo ne samo diktiranje, nego i praćenje trendova, okretanje mobilnom tržištu i videu, osigurali su mu stabilnost i po pitanju vjernosti korisnika, što se naravno reflektiralo i na odlične poslovne rezultate.