Mark Zuckerberg početkom prošle godine šokirao je analitičare kada je najavio preuzimanje kompanije Oculus VR koja razvija tehnologiju za virtualnu stvarnost za čak dvije milijarde dolara. Ova kompanija razvija posebne naočale Oculus Rift koje će nam omogućiti uživanje u virtualnoj stvarnosti, a na sličnim proizvodima rade i kompanije poput Sonyja i HTC-a koje su također uvjerene kako budućnost pripada virtualnoj stvarnost. Jedno od tržišta koje bi virtualna stvarnost mogla u potpunosti revolucionalirati jest tržište video igara – za igranje nam tako više uopće neće trebati monitori ili televizori, već posebne naočale za virtualnu stvarnost (koje će s vremenom postati manje i atraktivnije u odnosu na trenutne modele) koje će nam omogućiti potpuno drugačiji doživljaj, odnosno gameri će imati dojam kao da se nalaze u samoj igri.

Naočale za virtualnu stvarnost omogućit će nam da 'zaronimo u trodimenzionalni prostor koji se čini nevjerojatno stvaran', najčešći je komentar novinara koji su do sada testirali ovu tehnologiju. Nike je u suradnji s brazilskom nogometnom zvijezdom Neymarom nedavno snimio reklamu u kojoj nam također prikazuju sve prednosti i atraktivnost virtualne stvarnosti, ali bez korištenja takvih naočala – kako bi u potpunosti doživjeli ovaj video, otvorite ga putem YouTube aplikacije na vašem pametnom telefone te pomičite telefon lijevo, desno, gore i dole. Ova reklama pokazuje nam kako se bliska budućnost virtualne stvarnosti nalazi u našim džepovima, odnosno na ekranima pametnih telefona, komentirali su na Quartzu, dok ćemo u daljnjoj budućnosti ovakve videozapise pregledavati putem posebnih naočala poput Oculus Rifta te će doživljaj biti bolji i atraktivniji. Zahvaljujući kamerama poput Freedom 360 kompanije GoPro, sve više ljudi moći će snimati ovakve videozapise, a iz Googlea su nedavno najavili kako se takvi videozapisi mogu objavljivati i pregledavati na YouTubeu.

Foto: AFP