Smartphone uređaji postali su sveprisutni u mnogim regijama svijeta, ali njihovo usvajanje u nekim velikim državama još uvijek je u razvoju. I kad je Tim Cook bio u posjetu Kini kako bi s predsjednikom China Mobilea razgovara o “pitanjima suradnje”, prema najnovijem istraživanju iz Nielsena kompanije poput Applea i Samsunga možda bi se trebale okrenuti i drugim državama u razvoju.

Nielsen je istraživanjem otkrio da je Kina jedina BRIC (Brazil, Rusija, Indija, Kina) zemlja gdje su smartphone uređaji dominantni na tržištu. U Kini, dvije trećine kineskih mobilnih pretplatnika posjedovalo je smartphone uređaj u prvoj polovici 2012. godine.

Nasuprot tome, 'obični' telefoni - uređaja bez zaslona osjetljivog na dodir, QWERTY tipkovnice ili operativnog sustava još uvijek su dominantni u Indiji i Rusiji, gdje su u vlasništvu 80% i 51% mobilnih pretplatnika. U Brazilu je situacija nešto drugačija - 44% korisnika koristi feature uređaj, 36% smartphone i 21% multimedijske telefone (zaslon osjetljiv na dodir i/ili QWERTY tipkovnica, ali ne i operativni sustav).