Sve do prije nekoliko dana špekuliralo se kako će kompanija Salesforce kupiti Twitter, navodno je sve trebalo biti i službeno potvrđeno 27. listopada, ali dogodio se (ne)očekivani preokret. Čelni čovjek Salesforcea, Marc Benioff, izjavio je za Financial Times da se i oni povlače iz igre, čime je lista potencijalnih kupaca ove društvene mreže postala poprilično respektabilna, no na njihovu žalost samo kada i u pitanju odustajanje. Salesforce je samo posljednja u nizu tvrtki koje su nakon detaljne analize procijenile kako nema baš prevelikog financijskog smisla ulaziti u ovakav poslovni aranžman...

Google, Microsoft, Disney, Apple, Verizon, sve su to velikani koji su se više ili manje ozbiljno gurali u eter kao možebitni kupci i spasitelji Twittera. Čak se u nekim suludim kombinacijama spominjalo da bi i Facebook mogao zagrabiti u krcatu kasu i izvući ponešto dolara da spasi Twitter, no u to nitko nije povjerovao. Ono što ostaje nepobitna činjenica, Twitter je u ogromnim problemima, a nakon objave da je i Salesforce poručio "hvala, ali ne hvala", objektivno je pitanje kakva će biti budućnost Twittera. Neki su skloni apsolutnom defetizmu, pa će se prikloniti tezi kako im zapravo i nema spasa, ukoliko se ne dogodi čudo...