Konzorcij od 11 partnera dobio je 8,2 milijuna eura za razvoj zajedničke taksonomije i skupa standarda za prikupljanje i objavljivanje takvih podataka, koji bi uskoro mogli postati obvezni prema propisima Europske unije.
Prijedlog Europske komisije o kojem će se raspravljati tijekom ove godine navodi da ugljični otisak električnih vozila na punjenje, lakih transportnih vozila i industrijskih baterija koje se prodaju u Europi, mora biti poznat od 2024. i biti u skladu s ograničenjem emisije CO2 od 2027. godine.
Obveza otkrivanja sadržaja recikliranih sirovina u tim baterijama primjenjivala bi se od 2027., godine, a nakon toga na snagu bi stupili zahtjevi zahtjevi za korištenje minimalnog udjela recikliranog kobalta, litija, nikla i olova od 2030. godine.
Njemački konzorcij prvi je projekt u Europi koji pokušava dizajnirati proizvod koji će zadovoljiti te propise, priopćilo je njemačko ministarstvo gospodarstva.