Neki će se možda složiti s naslovom, neki ne, no Googleova društvena mreža i dalje ne postiže konkretne rezultate, ako je vjerovati istraživanjima Gigya.

Naime, samo 2 posto dijeljenja od svih društvenih mreža pripada Google+, što je čak manje nego na LinkedIn-u koji bilježi 3%. Najviše dijeljenja zabilježeno je na Facebooku, odnosno skoro polovica svog sadržaja podijeljenog na webu, dok Twitter i Pinterest zauzimaju 24% odnosno 16% dijeljenja na društvenim mrežama, prenosi Marketing Land.

Iako broj korisnika raste, te je u siječnju Google+ nadmašio broj korisnika Twittera (s navodnih 343 milijuna aktivnih korisnika), pitanje je koliko se ti korisnici zapravo zadržavaju i koriste ovu društvenu mrežu.

No, iz SearchMetricsa tvrde kako bi broj dijeljenja na Google+ mogao nadmašiti Facebook do 2016., no stvar je u tome da se u ovoj studiji broji klik na +1 isto kao i Facebookov share, što nije baš i najbolja usporedba.