Nova opcija na TikToku: Namjeravaju prodavati jeftine kineske proizvode

Službeno još nema informacija o novoj opciji, no mogla bi postati dostupna već tijekom sljedećeg mjeseca.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 26.07.2023. / 11:00

Online šoping (Foto: Getty Images)

Planovi TikToka puno su veći od same društvene mreže. Kineska tvrtka širi svoj biznis i na streaming glazbe, pokreću i neku vrstu konkurenta Twitteru, a prema posljednjim glasinama, planiraju pokrenuti i platformu za internetsku trgovinu preko koje će Amerikancima prodavati kineske proizvode. TikTok želi konkurirati dvjema najjačim kineskim tvrtkama na ovom tržištu (Shein i Temu) koje su fokusirane na modu i jeftine proizvode.

TikTok, ilustracija TikTok najavio investiciju milijardi dolara u e-trgovinu

Iz samog TikToka nisu željeli komentirati ove informacije, no ako je vjerovati izvorima The Wall Street Journala, na njihovu potvrdu nećemo morati dugo čekati jer bi novu platformu mogli pokrenuti već sljedećeg mjeseca. Platforma će biti integrirana u samu aplikaciju, a to ne bi trebalo biti mjesto na kojem će prodavatelji trećih strana nuditi svoje proizvode, već bi ih TikTok sam prodavao u suradnji s partnerima.

Ono što korisnici mogu očekivati su proizvodi poput potrošačke elektronike, kućanskih i kuhinjskih uređaja, odjeće i obuće itd.

Na Gizmodu podsjećaju na druge društvene mreže koje su proširile svoje djelovanje na e-trgovinu poput Facebooka i Instagrama, no njihovi Marketplace i Shopping Tab nisu se pokazali pretjerano uspješnima, barem u SAD-u. S druge strane, pokazalo se kako korisnici društvenih mreža u nekim drugim dijelovima svijeta, pogotovo u Aziji, vole takav način šopinga te ekipa iz TikToka sada želi taj trend popularizirati i u Americi.

Slika nije dostupna Sve više ljudi do vijesti dolazi na platformama poput TikToka, Instagrama i Snapchata

Planovi za online šoping platformu u SAD-u postoje još od ranije, no TikTok ih nije mogao ostvariti jer je konstantno pod udarom američkih vlasti koje su ga optužile za kršenje privatnosti. Popularna društvena mreža već je krenula s testiranjem online trgovine u Velikoj Britaniji i Saudijskoj Arabiji, a sada je na redu i SAD. Kako naglašavaju na Gizmodu, ulazak na to tržište ponovno bi mogao biti praćen kontroverzama.

Naime, dok Shein i Temu zarađuju veliki novac prodajući jeftine kineske proizvode kupcima u SAD-u, i one se nalaze pod velikim kritikama zbog navodnog iskorištavanja ljudi, odjeće kontaminirane opasnim kemikalijama itd., tako da će i TikTok i proizvodi koje prodaju također biti pod povećalom javnosti i državnih regulatornih tijela.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti