Na svečanoj ceremoniji prestižne nagrade Digiday Awards održanoj sinoć u New Yorku Nova TV osvojila je nagradu u kategoriji Best Use of Social za praćenje showa "Tvoje lice zvuči poznato" na društvenim mrežama. U finale su uz Novu TV prošle iznimno jake kampanje svjetski poznatih medija i oglašivača, kao što su TV postaja E!Entertainment, Adidas i Burger King, no glavna nagrada dodijeljena je upravo najgledanijoj televizijskoj postaji u Hrvatskoj. Čestitke su još sinoć stigle i preko službenog Twitter profila organizatora natjecanja, i to na hrvatskom jeziku!

 

 

Nova TV osvojila je nagradu jer je prikazala kako inovativnim korištenjem društvenih mreža postići iznimne rezultate promovirajući format koji se prikazuje već petu godinu zaredom. Odjel digitalnog marketinga Nove TV osmislio je cijeli niz formata koji nikad ranije nisu korišteni na Instagramu, a pokrenut je i verificirani Giphy kanal koji je sa 47,5 milijuna Giphy pregleda ostvario rezultate višestruko bolje od onih na britanskoj inačici showa. Show je zabilježio 70 % povećanje u broju pretplatnika na YouTubeu tijekom sezone, ostvario 28 milijuna pregleda na toj društvenoj mreži te okupio 200 tisuća fanova na Facebooku i 40 tisuća pratitelja na Instagramu.

Važno je napomenuti da je ova nagrada Digiday Awardsa koja stiže na adresu Nove TV direktno iz New Yorka izvorna Digiday nagrada, dakle ne radi se o nekoj od specijaliziranih ili regionalnih natjecanja, već velikom krovnom natjecanju koje obuhvaća agencije, tvrtke i medije iz cijelog svijeta.

Jako sam ponosna na cijeli tim digitalnog marketinga, ovo je stvarno došlo kao šlag na tortu, nakon više od 10 finala na raznim međunarodnim natjecanjima koja smo dobili u ovoj godini. Ovdje se radi o velikoj prestižnoj nagradi koju još važnijom čini i kategorija u kojoj smo osvojili nagradu. Naime, Best Use of Social je kategorija koja je primjenjiva vjerojatno na najviše tvrtki i agencija koje konkuriraju na natjecanjima iz područja digitala jer danas gotovo nema tvrtke koja ne koristi društvene mreže, za razliku od npr. AI tehnologija ili Social Good kampanji, što su također bile neke od kategorija na natjecanju. Ova kategorija nije podrazumijevala pojedinu društvenu mrežu, već sve društvene mreže, pa možemo samo pretpostaviti o koliko velikoj konkurenciji se ovdje radi, izjavila je Ivana Galić Baksa, direktorica marketinga, PR-a i korporativnih komunikacija Nove TV.

Podsjetimo, Digiday Awards je jedna od najprestižnijih svjetskih nagrada sa sjedištem u New Yorku, koja se svake godine dodjeljuje najboljim kampanjama i projektima u području marketinga i medija na globalnoj razini. Više informacija o ostalim dobitnicima pročitajte na službenoj stranici Digiday Awardsa, a kako je izgledala prijava Nove TV, pogledajte na službenom YouTube kanalu.