Facebook, osim što se koristi za komunikaciju sa prijateljima i bližnjima, vrlo je moćan servis za promociju branda ili poduzeća, ukoliko znate kako ga koristiti.

Dok još uvijek čekamo da Google Plus objavi svoju viziju profila za poduzeća i brandove, Facebook već ima stranice za poduzeća na čvrstim nogama, no postoji nekoliko problema.

Prvi problem je taj što mnoga poduzeća ne znaju koristiti Facebook u svrhu promocije svog branda pa otvaraju prijateljske profile umjesto fan stranica, čime krše pravila Facebooka, a da to ni ne znaju. Viđamo ovu situaciju svakog dana.

Drugi problem je da oni koji su ipak malo upućeni, te su otvorili Facebook Fan Page u velikom broju slučajeva ga ne znaju voditi. Preporučujemo da to ipak prepustite Community Managerima kojima je to posao.

Ukoliko se ipak sami odlučite voditi vaš Facebook profil, te želite stvoriti zajednicu koja će pričati o vašem brandu, Facebook je napravio nove stranice koje vas vode korak po korak prema uspješnom brandu.

Naravno, više manje je naglasak na oglase i sponzorirane priče od kojeg Facebook zarađuje hrpe novaca, no taj način promocije branda zapravo funkcionira.

Dakle, posjetite li stranice Facebook Business vidjet ćete četiri glavne kategorije odnosno proces od izrade same stranice, preko oglašavanja putem reklama i oglasnih priča pa sve do Facebookovih pluginova.

Ukoliko još niste startali sa Facebookom, preporučujemo vam da proučite sve što piše na stranicama i krenete redom kako je opisano na njima.

Ukoliko pak želite imati aplikacije za Facebook, za to ćete ipak morati angažirati programersku tvrtku koja se bavi istim, no spomenimo da te aplikacije mogu zapravo puno doprinijeti rastu samog branda.

Sve u svemu, ukoliko posjedujete tvrtku, svakako bi trebali razmotriti prilogđavanje marketinškog budžeta za promociju na facebooku.

Jeste li već otvorili stranicu za poduzeće na Facebooku? Koristite li mogućnosti navedene na stranicama?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju