Iz Facebooka su najavili promjene i poboljšanja na stranicama namijenjenim poslovnim korisnicima koja bi im trebala pomoći u poslovanju i komunikaciji s korisnicima. Plan najveće društvene mreže na svijetu nije samo povezati što veći broj ljudi, već i povezati ljude s kompanijama i omogućiti im direktnu komunikaciju putem Facebooka, bez potrebe za odlaženjem na internetske stranice tih kompanija. Osim novog izgleda Pagesa, koji je još više prilagođen prikazu na mobilnim uređajima, Facebook je predstavio i nove alate koje će različitim kompanijama (npr. restoranima, trgovinama, teretanama i slično) omogućiti prikaz informacija koje će biti najzanimljivije njihovim korisnicima. Umjesto razvoja internetskih stranica koje će biti prilagođene prikazu na ekranima mobilnih uređaja, jedino mobilno rješenje koje će kompanije trebati jest Facebook, napomenuli su iz ove kompanije prilikom predstavljanja ovih noviteta. Tako, s obzirom na sve veći broj mobilnih korisnika, Zuckerberg korisnicima želi omogućiti jednostavniju navigaciju i lakše pronalaženje važnih informacija na mobilnim stranicama ove društvene mreže.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Poslovne stranice na Facebooku do sada su bile slične za sve kompanije, a kroz nekoliko tjedana kada nova verzija Pagesa bude dostupna korisnicima, kompanije će na svojim stranicama moći istaknuti informacije koje su specifične za njihovo poslovanje, odnosno koje su za njih najvažnije. To se prvenstveno odnosi na tzv. 'call-to-action' opcije koje korisnicima omogućuju da direktno s (mobilne) stranice na Facebooku nazovu ili pošalju poruke administratorima tih stranica. Također, najavljene su i nove opcije – 'Shop' putem koje će korisnici direktno sa stranice na Facebooku moći obavljati kupovinu, odnosno 'Sevices' s prikazom svih usluga kompanija. Također, u Facebooku će nastaviti s razvojem noviteta za Pages pa u budućnosti možemo očekivati i nove opcije koje će biti dostupne administratorima, odnosno korisnicima stranica.   

Foto: AFP