Hrvatska turistička ponuda na internetu od danas je bogatija za novi brend turističkih gradskih vodiča www.vidiworld.com.
VIDIDubrovnik prvi je u nizu novih digitalnih turističkih gradskih vodiča pod brendom VIDIWorld. Vodiče odlikuje probrana lokalna turistička ponuda, dizajn po najmodernijim svjetskim standardima, velike HD fotografije i pojednostavljeno dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama.
VIDIDubrovnik na jednom mjestu donosi cjelovitu turističku ponudu dubrovačkog kraja - korisnici u njemu mogu pronaći praktične informacije poput reda vožnji autobusa i brodova, prezentacije turističkih znamenitosti, ali i bazu najboljih restorana, hotela, shopping lokacija, mjesta za noćni izlazak i drugih zanimljivih i korisnih turističkih informacija.
Dostupan je i kalendar događanja, a dio vodiča posvećen je ponudama s popustima.
“Želimo prezentirati dubrovačku i hrvatsku turističku ponudu na jedan moderan način prilagođen novoj generaciji turista uz fokus na kvalitetne fotografije i što lakše ‘šeranje’ sadržaja na društvenim mrežama”, rekao je Jasmin Hadžić iz mlade dubrovačke tvrtke Vidi Media koja stoji iza VIDIWorld projekta.
“Kroz VIDIWorld planiramo izgraditi brend kvalitetnih city & destination vodiča - korisnici će u našim vodičima uvijek moći pronaći najsvježije informacije o lokalnoj turističkoj ponudi. Danas svi imamo iznimno ograničeno slobodno vrijeme, pa smo stoga stavili naglasak na kvalitetu - želimo da korisnici naših vodiča iskuse ono ponabolje iz destinacije”, dodao je Dragan Mišković, suosnivač VIDIWorld vodiča.
Iz dubrovačke tvrtke najavljuju skoro lansiranje VIDIWorld vodiča za Split, Zadar i Šibenik, a do kraja godine vodičima planiraju obuhvatiti sve značajnije hrvatske turističke destinacije, ali i regionalna središta.
VIDIWorld vodiči uskoro će zaživjeti i kao iOS te Android mobilne aplikacije.
VIDIDubrovnik vodič dostupan je na svim uređajima koji imaju pristup internetu i to na http://vididubrovnik.com i http://vidiworld.com/dubrovnik