Facebooku i dalje ide gotovo pa savršeno, barem kada su u pitanju korisnici koji "vise" na njihovoj društvenoj mreži i aplikacijama koje su u njihovom portfelju, kao što je WhatsApp...

Kada je Mark Zuckerberg odlučio kupiti WhatsApp za "puste milijarde" (prema jednima 19 milijardi USD, prema drugima 24) prošle godine, ogromna većina tržišnih analitičara se snebivala i zgražavala uz samo jedno pitanje - je li on normalan?! Nije sporno da Facebook ima "love na bacanje", ali kupiti aplikaciju koja je na određeni način konkurencija servisima koje već imate nije izgledala, blago rečeno, nimalo mudro. Ali, kako vrijeme prolazi, Zuckerbergove "ekshibicije" izgledaju sve logičnije, jer na kraju dana u igri velikih igrača jedino je važan broj korisnika koji koristi određenu mrežu i(li) servis. Taj broj, pojednostavljeno rečeno, vodi prema ogromnom broju oglašivača, koji pak nose ogroman broj novčanica, a ionako se sve, što god nam pričali, radi samo i isključivo zbog prihoda odnosno zarade. 

Uglavnom, WhatsApp raste, u manje od pet mjeseci povećao je broj aktivnih mjesečnih korisnika za 100 milijuna, tako da je trenutačno prebacio brojku od 900 milijuna korisnika. Sretnu vijest je izbacio Jan Koum, glavni i odgovorni u WhatsAppu, koji je, naravno, presretan, ne sumnjamo da je u istom stanju i Mark Zuckerberg. Facebook je u lipnju objavio kako je dosegnuo brojku od 1,49 milijardi aktivnih korisnika na mjesečnoj bazi. Tu je i nativni Facebook Messenger koji je na 700 milijuna aktivnih korisnika svakog mjeseca, pa je priča poprilično zanimljiva. Naravno da postoji ogroman broj ljudi koji koriste Facebook, njegov Messenger i WhatsApp u isto vrijeme, ali sve navedene brojke su i te kako respektabilne. Iako nitko nije, a vjerojatno ni neće, spomenuo konkretne brojke, ne treba sumnjati da prihodi rastu analogno broju korisnika...