NSK dobio nagradu za svoju aplikaciju "Pozdrav iz Zagreba"

Aplikacija omogućuje povijesnu šetnju Zagrebom i istraživanje deset najljepših lokacija uz pomoć starih razglednica Grafičke zbirke NSK-a.

Martina Čizmić | 19.03.2018. / 14:50 komentari
Aplikacija \"Pozdrav iz Zagreba\" (Foto: NSK) (Foto: NSK)

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu proglašena je jednom od najboljih svjetskih kampanja knjižnica na ovogodišnjem natječaju za IFLA-inu međunarodnu nagradu za marketing BibLibre za 2018. godinu.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

U konkurenciji 56 knjižnica iz cijelog svijeta hrvatski digitalni kulturni proizvod našao se na trećem mjestu - iza kampanje Youth Fine Amnesty Njujorške gradske knjižnice i kampanje Keeping Up with the Librarians Knjižnice grada Invercargall s Novog Zelanda.

Međunarodnu nagradu za marketing BibLibre već 15 godina dodjeljuje vodeće međunarodno udruženje knjižničarskih društava IFLA - Međunarodni savez knjižničarskih društava i ustanova sa sjedištem u Haagu u suradnji s francuskom tvrtkom BibLibre.

Dragana Koljenik (Foto: NSK) (Foto: NSK)

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba, o kojoj smo već pisali, nastala je 2017. godine s ciljem promocije portala Digitalne zbirke NSK-a te popularizacije baštine koju NSK prikuplja i čuva već više od 400 godina. Aplikaciju su osmislile dr. sc. Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, a na projektu je surađivalo više djelatnika NSK-a.

Aplikacija omogućuje povijesnu šetnju Zagrebom i istraživanje deset najljepših lokacija uz pomoć starih razglednica Grafičke zbirke NSK.

Bio je pravi izazov napraviti kampanju jer je čitav budžet utrošen u izradu mobilne aplikacije, a sva druga komunikacija rezultat je entuzijazma članova tima, pojasnila je Dragana Koljenik iz NSK-a, dodajući da su aplikacija i nagrada dokaz kako baštinski sadržaji mogu poprimiti moderne oblike komunikacije uz korištenje novih tehnologija i zainteresirati nove generacije korisnika.

Vezane vijesti