NSK dobio nagradu za svoju aplikaciju "Pozdrav iz Zagreba"

Aplikacija omogućuje povijesnu šetnju Zagrebom i istraživanje deset najljepših lokacija uz pomoć starih razglednica Grafičke zbirke NSK-a.

Martina Čizmić | 19.03.2018. / 14:50 komentari
Aplikacija \"Pozdrav iz Zagreba\" (Foto: NSK) (Foto: NSK)

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu proglašena je jednom od najboljih svjetskih kampanja knjižnica na ovogodišnjem natječaju za IFLA-inu međunarodnu nagradu za marketing BibLibre za 2018. godinu.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

U konkurenciji 56 knjižnica iz cijelog svijeta hrvatski digitalni kulturni proizvod našao se na trećem mjestu - iza kampanje Youth Fine Amnesty Njujorške gradske knjižnice i kampanje Keeping Up with the Librarians Knjižnice grada Invercargall s Novog Zelanda.

Međunarodnu nagradu za marketing BibLibre već 15 godina dodjeljuje vodeće međunarodno udruženje knjižničarskih društava IFLA - Međunarodni savez knjižničarskih društava i ustanova sa sjedištem u Haagu u suradnji s francuskom tvrtkom BibLibre.

Dragana Koljenik (Foto: NSK) (Foto: NSK)

Mobilna aplikacija Pozdrav iz Zagreba, o kojoj smo već pisali, nastala je 2017. godine s ciljem promocije portala Digitalne zbirke NSK-a te popularizacije baštine koju NSK prikuplja i čuva već više od 400 godina. Aplikaciju su osmislile dr. sc. Sofija Klarin Zadravec i Dragana Koljenik iz Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu, a na projektu je surađivalo više djelatnika NSK-a.

Aplikacija omogućuje povijesnu šetnju Zagrebom i istraživanje deset najljepših lokacija uz pomoć starih razglednica Grafičke zbirke NSK.

Bio je pravi izazov napraviti kampanju jer je čitav budžet utrošen u izradu mobilne aplikacije, a sva druga komunikacija rezultat je entuzijazma članova tima, pojasnila je Dragana Koljenik iz NSK-a, dodajući da su aplikacija i nagrada dokaz kako baštinski sadržaji mogu poprimiti moderne oblike komunikacije uz korištenje novih tehnologija i zainteresirati nove generacije korisnika.

Vezane vijesti