Dugo je LinkedIn odbijao uvesti neke "razigranije" elemente u svoj dizajn pod izlikom da su oni "ozbiljna mreža" te da im to ne treba.

No kako je popularnost Facebooka rasla, tako je i LinkedIn popuštao.

Posljednji je u nizu takvih "popuštanja" lajk odnosno reakcija na neku objavu.

Baš kao što na Facebooku možete birati između nekoliko različitih emotikona kojima ćete izraziti svoje odobravanje ili negodovanje, ljubav ili smijeh, tako možete reagirati i na LinkedInu.

Osim klasičnog "lajka" koji možete stisnuti u svakom trenutku, postavljanjem strelice miša iznad njega pojavit će vam se i dodatne reakcije.

"Pljesak" odnosno proslava namijenjeni su čestitanju na dobro obavljenom poslu ili pozitivnoj vijesti.

"Srce" odnosno ljubav namijenjeni su dubokom poštovanju i potpori.

"Lampica" odnosno žarulja tu je da obilježite dobru ideju ili zanimljiv stav.

"Mislilac" bi trebalo koristiti kad je netko započeo neku zanimljivu ili intrigantnu temu odnosno raspravu.

Research method showing example post and participants selecting ideograms

Iz LinkedIna su pojasnili kako su birali emotikone odnosno reakcije koje bi imale najviše smisla za njihove korisnike.

Na primjer, analizirali smo najčešće komentare i vrste objava koje korisnici dijele. Također smo proveli i globalno istraživanje među LinkedInovim članovima kako bi reakcije zaista bile univerzalne, razumljive i iskoristive, istaknula je Cissy Chen u službenom blogu.

Reakcije će prvo vidjeti korisnici koji upotrebljavaju mobilnu aplikaciju LinkedIna, a svi bi korisnici trebali dobiti reakcije tijekom sljedećih tjedana.