Kako je bilo za očekivati, Facebook je nekim korisnicima počeo nuditi mogućnost ciljanja na određene gradove kako bi oglasi bili što relevantniji.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Recimo da imate trgovine po cijeloj Hrvatskoj, no akcija koju provodite održava se samo u Zagrebu. Naravno da ne želite da se taj oglas prikazuje u Splitu jer će teško netko potegnuti iz drugog dijela Hrvatske kako bi kupio primjerice tokicu za mobitel, no građanima Zagreba ta bi ponuda mogla biti itekako zanimljiva.

Iako nemamo svi ove mogućnosti, neki korisnici su dobili ove mogućnosti pa će tako od sada biti moguće ciljati na određeni grad uz mogućnost dosega, primjerice 10, 25 ili 50 milija. Također, moguće je ciljati na recimo Hrvatsku te isključiti pojedine gradove, što je također jedna zanimljiva mogućnost.

Možete očekivati nešto relevantnije oglase za vas!

Foto A.S. (Facebook)