Sve se više novaca troši na online oglašavanje, pokazuju to brojke koje je iznesla tvrtka eMarketer. Ove godine oglašavanje je poraslo za oko 14% te se potrošilo oko 25.8 milijarde dolara.

Prije mjesec dana pisali smo o rekordnim prihodima od online oglašavanja, gdje je samo u trećem kvartalu potrošeno 6.4 milijarde dolara. Tvrtka eMarketer, koja se bavi istraživanjem i analizama digitalnog marketinga i medije, objavila je kako će se ove godine potrošiti oko 25.8 milijardi dolara na online oglašavanje u SAD-u.

Naime, ista tvrtka prognozira kako će online oglašavanja rasti duplim koracima, te da bi do 2014. godine moglo doseći vrijednost od čak 40.5 milijarde dolara.

Mišljenja smo da se polako možemo oslanjati na ove brojke s obzirom na rapidni porast prodanih tableta i smartphona koji sve više privlače oglašivače na mobilne platforme.

Via [TechCrunch]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju