Druga najpopularnija tražilica na svijetu i internetski servis za distribuciju video sadržaja, Youtube, u vlasništvu je najpopularnije tražilice na svijetu, Googlea. Googleovi rezultati pretraživanja sve više se kombiniraju s pretraživanjem na YouTubeu, ovisno o postavljenom upitu, upravo zato jer je YouTube odgovoran za 99% video sadržaja koji se gledaju na Google siteovima.
tri vijesti o kojima se priča


Zašto kažemo da je Youtube 'video marketing'? Zato jer YouTube kanal može postati središnje mjesto prezentacije vaše tvrtke, hobija, predstavljanja vašeg proizvoda, usluge ili misije cijelom svijetu. A to zvuči jako primamljivo ako znate da danas YouTube ima 800 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno, a svake se minute na njihovu stranicu učita 300 sati novog video materijala.
Znate li za činjenicu da optimiziranjem vašeg YouTube video sadržaja dobivate više besplatnog prometa i od YouTubea i od Googlea u isto vrijeme, a automatski i od Facebooka i Twittera? Želite li naučiti kako da se bolje pozicionirate i na Google i na YouTube tražilici i time dobijete veću šansu da potaknete gledatelje i korisnike da se upoznaju s onim što predstavljate?
Preuzmite ovaj besplatan e-vodič o YouTube oglašavanju koji je priredila Kvaka25 digitalna agencija i koji na jednom mjestu pruža jednostavne i efikasne “korak po korak” strategije kako dobiti više besplatnog prometa od druge najveće tražilice na svijetu. Vodič će Vam otkriti 11 tajni, odnosno 11 ključnih faktora za dostupnost i rangiranje na YouTubeu koje već danas možete primijeniti i ostvariti vrhunske rezultate.