Otkriveni planovi Snapa: Igre stižu na Snapchat

Snap navodno već pregovara s jednim izdavačem mobilnih igara koji bi mogao razvijati igre za Snapchat.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 27.06.2018. / 20:55 komentari
Snapchatove naočale (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Iako je Snapchat najpopularnija društvena mreža brojnih tinejdžera, investitori te kompanije ne mogu biti previše zadovoljni njezinim poslovanjem u posljednje vrijeme. Problemi su brojni – od pada popularnosti Storiesa, nedovoljno velikih prihoda i premalog rasta broja korisnika, što se, naravno, odrazilo i na cijenu dionica i vrijednost kompanije.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu? Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse

Trenutačno je najveći konkurent Snapchatu Instagram, koji je kopirao neke opcije te mreže i čiji je broj korisnika u konstantnom porastu – nedavno su se iz te kompanije pohvalili brojkom od milijardu korisnika, a analitičari vjeruju da je vrijednost Instagrama veća od 100 milijardi dolara.

Čini se kako Evan Spiegel trenutno ima novi plan te svojoj mreži želi dodati nove opcije kojima će se razlikovati od Instagrama i koje će Instagram teško kopirati – želi od Snapchata napraviti platformu za mobilne igre. Šef kompanije navodno je već kontaktirao s najmanje jednoim izdavačem videoigara koji bi mogao biti zainteresiran za razvoj igara za Snapchat.

Trenutno još nema nikakvih informacija o vrsti igara kakve će biti dostupne na Snapchatu, no na nekim stranicama spominju se igre slične FarmVilleu koji je jedno vrijeme bio iznimno popularan na Facebooku. Takve bi igre trebale biti besplatne, ali bi izdavači i Snap zarađivali od mikrotransakcija unutar igara, odnosno kupovine virtualnih stvari u igrama. Primjer Fortnitea, koji je besplatan, ali se na njemu okreće stotine milijuna dolara, jasno pokazuje koliko potencijal i novac leži u ovakvoj vrsti igara.

Treba napomenuti kako je riječ o glasinama koje dolaze iz dva anonimna izvora i koje, naravno, nisu potvrđene iz kompanije, tako da nije poznato hoće li Spiegel i ekipa sa Snapchatom zaista napasti tržište mobilnih videoigara.

Izvor: TechSpot
 

Vezane vijesti