Što biste učinili u situaciji da u e-Dnevniku umjesto podataka svoga djeteta ugledate podatke nekog drugog, potpuno nepoznatog, djeteta?
Upravo se to dogodilo našem čitatelju koji je s početkom drugog polugodišta želio provjeriti stanje ocjena svoje djece. I dok je za dvoje starije djece sve bilo u redu, nemalo se iznenadio kad je umjesto podataka najmlađeg djeteta otkrio da ima pristup podacima potpuno nepoznate djevojčice.
Da nije greška u njegovu pristupu e-Dnevniku, provjerila je i njegova supruga, koja je pak imala pristup podacima dvoje starije djece, ali najmlađeg - nije bilo nigdje.
Naš je čitatelj odmah reagirao i prijavio sve u CARNET, a mi smo od njih zatražili objašnjenje i savjet - što napraviti u takvom slučaju?
Roditelj se u e-Dnevnik za roditelje može prijaviti nakon što mu je razrednik unio OIB kao osnovni identifikator i omogućio pristup e-Dnevniku za roditelje. U ovom slučaju korisnik se treba javiti razredniku djeteta za koje nema pristup i zamoliti razrednika da mu omogući pristup. Što se tiče uvida u podatke djeteta koje nije njegovo, nakon što nam se korisnik javio, odmah smo provjerili što se dogodilo. Ustanovili smo da razrednik nije dobro unio potrebne podatke, odnosno povezao je OIB na drugo dijete. Odmah smo kontaktirali školu te ih uputili da žurno isprave navedeno, odgovorili su nam iz CARNET-a.
Naglašavaju kako razrednik za svako dijete mora unijeti posebno OIB svakog roditelja i omogućiti im pristup e-Dnevniku za roditelje kako bi svaki roditelj imao svako dijete na svom sučelju u e-Dnevniku za roditelje.
U slučaju da roditelj primijeti da neki podatak nije ispravan ili da nema pristup e-Dnevniku za roditelje, treba se javiti razredniku jer je razrednik odgovoran za unos tih podataka i može napraviti potrebne izmjene, poručuju na kraju iz CARNET-a.
Dakle, ako prilikom pregledavanja e-Dnevnika uočite da vam nedostaje neko od vaše djece ili da ste, nehotice, postali roditelj nekom nepoznatom djetetu, odmah se javite razrednicima. I njima se u žurbi može dogoditi da pogriješe u nekom broju.