Facebook danas na dnevnoj bazi testira nove mogućnosti, no 2004. kada je Mark Zuckerberg radio na prvoj verziji, Facebook je imao svega osam značajki. 

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Iako je teško i zamisliti da je jedan takav proizvod u samo 10 godina toliko napredovao, koliko u tehničkom toliko i u financijskom smislu, Facebook je vrlo moćan alat koji koristi preko 1.3 milijarde ljudi diljem svijeta. 

Adam D’Angelo, Facebookov prvi tehnički direktor na svojoj mreži Quora objavio je značajke koje je Facebook imao 2004. kada je lansiran. U nastavku možete pročitati njih osam. 

  1. Računi korisnika (s potrebnim korisničkim imenom) ograničeno samo na @harvard.edu email adrese 
  2. Prijatelji, uključujući i slanje zahtjeva za prijateljstva 
  3. Pozivnice (morali ste svakom individualno slati pozivnicu putem emaila) 
  4. Profili korisnika sa samo jednom slikom za svakog korisnika 
  5. Mogućnost dodavanja podataka kao što su spol, rođendan, broj sobe, broj telefona, najdraža glazba, najdraže knjige, “about me”, itd. 
  6. Pretraživanje imena, razreda, smjeru i ostalim podacima 
  7. Neke od primitivnih sigurnosnih postavki, primjerice restrikcije tko može vidjeti čiji profil (samo prijatelji ili samo ljudi iz istog razreda) 
  8. Mogućnost vizualizacije korisnikovih prijatelja putem grafa, što je vrlo brzo uklonjeno 

Kao što je vidljivo, u to vrijeme nije bilo niti news feeda, niti privatnih poruka, poke-a, obavijesti, pisanja statusa i mogla se dodati samo jedna slika. Ovo je čisti dokaz da velike stvari počinju malim koracima, stoga ukoliko se odlučite graditi neku aplikaciju, krenite korak po korak i pustite vaš proizvod u javnost, sakupljajte povratne informacije i unaprjeđujte vaš sustav!

Ovo je jedinih osam značajki koje je Facebook imao 2004. godine