Mobiteli su postali sve češći božićni pokloni, a koji su se uređaji našli ispod borova ove godine istražila je tvrtka Flurry. Naime, Flurry je na temelju istraživanja 600.000 aplikacija doznao koji su mobiteli bili najčešći božićni pokloni ove godine.
Od početka mobilne revolucije 2007. godine, iz godine u godinu povećava se broj aktivacija novih uređaja za Božić, pa tako ni ova godina nije iznimka. Apple je ove godine osvojio najbolje mjesto pod borom, a u prilog tome ide podatak da čak 51% aktivacije novih uređaja pripada upravo Appleu, Samsung je osvojio 17%, dok je Microsoft (Nokia) na trećem mjestu sa 5.8%.
Ovo su smartphonei koji su ove godine osvojili Božić
Kako bi bolje shvatili ove brojke, za svaki Samsungov uređaj aktivirano je 2.9 Appleovih uređaja, odnosno za svaki Lumia uređaj aktivirano je čak 8.8 Appleovih uređaja.
Što se tiče samih aplikacija, Božić je također vrijeme kada se vidi porast instalacije novih igrica, alata i servisa na mobilnim uređajima i za čak 150% više nego u prosječnom danu u prosincu, što i ne čudi s obzirom da je sve češći poklon pod bor upravo smartphone.
Zanimljiva je činjenica da je ove godine zabilježen velik broj aktivacije phableta, odnosno uređaja s većim ekranom, pa je tako ove godine taj broj dosegao 13%, dakle prilično veliki skok naspram prošle godine kada je bilo aktivirano samo 4% phableta. iPhone 6 Plus jedan je od top 5 uređaja aktiviranih za Božić, dok je iPhone 6 bio broj jedan.
Kineski proizvođač Xiaomi nije zabilježio pretjerano puno aktivacija što je s jedne strane normalno jer Božić nije jedan od najvećih blagdana za poklone u Kini, a Xiaomi još uvijek ima najveće tržište upravo u Kini.
Foto Flickr