Pažnja korisnika na internetu kraća je od one zlatne ribice

Visual.ly, web stranica koja se bavi infografikama i vizualizacijom podataka, objavila je rezultate istraživanja provedenog na njihovim stranicama u kojem tvrde da online pažnja pri čemu se korisnik može koncentrirati na neki zadatak bez da bude ometen, traje svega 8 sekundi, što je nešto kraće i od zlatne ribice.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 29.06.2013. / 17:10 komentari
Pažnja korisnika na internetu kraća je od one zlatne ribice

Visual.ly, web stranica koja se bavi infografikama i vizualizacijom podataka, objavila je rezultate istraživanja provedenog na njihovim stranicama u kojem tvrde da online pažnja pri čemu se korisnik može koncentrirati na neki zadatak bez da bude ometen, traje svega 8 sekundi, što je nešto kraće i od zlatne ribice.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Upravo zbog toga, u bučnom online svijetu korisnikovu pažnju potrebno je pridobiti kvalitetnim sadržajem, i to vrlo brzo. Najbrži način za to učiniti je iskorištavanje moći video materijala, jer 90% informacija koje se prenose mozgu je vizualno i one se obrađuju 60.000 puta brže nego tekst.

Korisnici provedu 100% više vremena na web stranicama koje sadrže video, a čak 85% ljudi je otvorenije prema kupovini nakon pogledanog videa.

Video komunicira poruke brzo i jednostavno, zabavljaju i impresioniraju publiku, te imaju veću vjerojatnost dostizanja viralnog efekta.

Vezane vijesti