Pažnja korisnika na internetu kraća je od one zlatne ribice

Visual.ly, web stranica koja se bavi infografikama i vizualizacijom podataka, objavila je rezultate istraživanja provedenog na njihovim stranicama u kojem tvrde da online pažnja pri čemu se korisnik može koncentrirati na neki zadatak bez da bude ometen, traje svega 8 sekundi, što je nešto kraće i od zlatne ribice.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 29.06.2013. / 17:10 komentari
Pažnja korisnika na internetu kraća je od one zlatne ribice

Visual.ly, web stranica koja se bavi infografikama i vizualizacijom podataka, objavila je rezultate istraživanja provedenog na njihovim stranicama u kojem tvrde da online pažnja pri čemu se korisnik može koncentrirati na neki zadatak bez da bude ometen, traje svega 8 sekundi, što je nešto kraće i od zlatne ribice.

tri vijesti o kojima se priča Nuklearna eksplozija, ilustracija Scenarij iz noćne more, ali... VIDEO Koliko treba biti udaljen da bi se preživjela eksplozija nuklearne bombe? B-2 Spirit Zapanjili sve Potpuni šok za Iran: Detalji najpreciznijeg i najrazornijeg zračnog udara Amerikanaca dosad viđenog Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

Upravo zbog toga, u bučnom online svijetu korisnikovu pažnju potrebno je pridobiti kvalitetnim sadržajem, i to vrlo brzo. Najbrži način za to učiniti je iskorištavanje moći video materijala, jer 90% informacija koje se prenose mozgu je vizualno i one se obrađuju 60.000 puta brže nego tekst.

Korisnici provedu 100% više vremena na web stranicama koje sadrže video, a čak 85% ljudi je otvorenije prema kupovini nakon pogledanog videa.

Video komunicira poruke brzo i jednostavno, zabavljaju i impresioniraju publiku, te imaju veću vjerojatnost dostizanja viralnog efekta.

Vezane vijesti