Platforma „Business Unusual“ pomaže malim poduzećima u digitaliziranju poslovanja

Platforma predstavlja cjelovito rješenje za razmjenu znanja, upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima, omogućava mikro i malim poduzećima da se digitaliziraju i prilagode novonastaloj situaciji, a besplatna je za prva tri mjeseca korištenja.

Martina Čizmić | 20.04.2020. / 17:07

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Pandemija koronavirusa natjerala je brojne tvrtke i poduzetnike na ubrzanu digitalizaciju. No, to ne znači da je prijelaz iz analognog u digitalno poslovanje bio bez problema.

Kako bi olakšali digitalizaciju poslovanja malih i mikro poduzeća, CRM startup vcita i Mastercard udružili su snage u Europi i lansirali Business Unusual, cjelovito rješenje za učenje i upravljanje poslovanjem.

Platforma Business Unusual će pomoći kompanijama da bolje upravljaju i vode svoje poslovanje tako što će im pružati niz alata koji uključuju: upravljanje klijentima (CRM), naplatu potraživanja, izdavanje elektronskih računa, nnline planiranje i dogovaranje termina, e-mail marketing i platformu za obrazovanje i učenje.

Platforma je posebno dizajnirana za mikro i mala poduzeća, a pomoći će automatizirati uobičajene administrativne zadatke uz pomoć samo jedne aplikacije.

Usluga će biti besplatna za korištenje vlasnicima malih i mikro poduzeća i to za period tri mjeseca od inicijalne prijave, a ovo jedinstveno rješenje je napravljeno imajući na umu ne samo trenutne, već i dugoročne poslovne potrebe lokalnih poduzeća i poduzetnika.

Platforma Business Unusual istovremeno je i baza znanja o digitalnim alatima i digitalizaciji poslovanja. Na platformi se tako mogu pronaći savjeti vlasnika uspješnih malih poduzeća, a korisnici mogu plasirati i vlastite priče o uspjesima ili neuspjesima te na taj način učiti na svom poduzetničkom putovanju. Kako bi se malim i mikro poduzećima pomoglo u učenju i usvajanju novih vještina u ovom nesigurnom okruženju, kreirani su prilagođeni sadržaji o stvarnim izazovima s kojima se poduzetnici suočavaju u ovim teškim vremenima. Platforma pomaže i otkriva kako upravljati poslovanjem putem interneta, kako ostati povezan i komunicirati s klijentima na daljinu i kako učinkovito isplanirati sljedeći dan. Budući da je platforma istovremeno i mjesto za učenje, korisnici mogu odmah u nekoliko klikova primijeniti naučeno.

Kad smo pokretali platformu, oslanjali smo se na dva najznačajnija odnosa. Prvi odnos predstavlja odnos s poduzetničkom zajednicom koja nas okružuje: korisnici platforme vcita koji su se okupili da bi pružili savjete i podršku svojim kolegama kako bi se lakše prilagodili ovim nesigurnim ekonomskim vremenima. Drugi odnos je onaj s timom istomišljenika u Mastercardu koji dijele naše uvjerenje da zajedničkim radom možemo pomoći poduzećima koja su okosnica našeg gospodarstva da budu jača, i s čvrstim temeljima za uspjeh, rekla je Adi Engel, direktorica za razvoj poslovanja u kompaniji vcita.

Zadovoljstvo nam je što možemo najaviti ovo novo partnerstvo s platformom vcita koje će omogućiti vlasnicima malih i mikro poduzeća da povećaju učinkovitost svog poslovanja u vrijeme krize. Ovo se partnerstvo temelji na našoj želji da postanemo partner za poduzeća svih veličina u Europi i širom svijeta. Zajedničkom suradnjom pri pokretanju platforme Business Unusual pružamo stvarnu pomoć malim poduzećima u digitalizaciji svojih poslovanja. Kada mala poduzeća pate, i lokalna gospodarstva pate. Upravo zbog toga Mastercard nastoji pružiti podršku ovim važnim stupovima naše zajednice, rekao je Marcus O’Toole, potpredsjednik i voditelj divizije malih poduzeća u Mastercardu u Europi.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti