Kada Britanci sjednu pogledati neki film kinematografskog lanca Vue, gledat će taj film u vrijeme koje je odredila - umjetna inteligencija. Ova kompanija već neko vrijeme koristi naprednu tehnologiju u svoja 93 kina u Velikoj Britaniji i Irskoj s ciljem maksimiziranja prodaje karata. Njihov sustav baziran na umjetnoj inteligenciji tako predlaže vrijeme i lokacije za prikazivanje filmova, a ti su prijedlozi bazirani na dosadašnjim različitim podacima o posjećenosti filmova.
No osim za raspored prikazivanja, AI se koristi i za još jednu, za neke i uznemirujuću stvar - praćenje navika gledatelja u kino dvoranama. Među inim, umjetna inteligencija prati sjedala koja gledatelji najčešće biraju te njihov izbor hrane i pića.
Iako se na prvi pogled činjenica da tehnologija prati kada idete u kino i što jedete, konzultant na ovom tržištu James Bore, govoreći za Daily Mail, smatra kako razloga za brigu ipak - nema. Naime, tehnologija ne koristi identitet ljudi, već prikuplja podatke kako bi mogla dati najbolje prijedloge oko vrste filmova koja će se prikazivati i kada, oko broja zaposlenika koji će biti potrebni u određeno vrijeme u kinu, koliko kokica pripremiti za koji dan i slično.
Npr. ako umjetna inteligencija prepozna da se na određenoj lokaciji tijekom subote prodaje više karata u odnosu na prosjek za dječje filmove, AI će naučiti da je riječ o kinu koje često posjećuju obitelji pa će u njemu naglasak staviti na dječje i obiteljske filmove. Ako je na nekom području veća posjećenost kada se prikazuju npr. poljski filmovi, to znači da je to područje s većim udjelom stanovnika poljskog podrijetla, što će AI uzeti u obzir oko budućih filmova na poljskom jeziku, objasnio je osnivač i izvršni direktor tvrtke Tim Richards.
Osim na same filmove, AI se koristi i kako bi se zaposlenici bolje pripremili za pripremu hrane pa će tehnologija otkriti gdje se prodaje najviše kokica, čipsa i slično.
Korištenje napredne tehnologije tako pomaže vlasnicima kino dvorana da povećaju posjećenost, odnosno prodaju ulaznica, a time povećaju i zaradu od prodaje hrane i pića, dok s druge strane pomaže ljubiteljima filmova jer će se AI pobrinuti da se, osim klasičnih blockbustera, prikazuju i filmovi za koje će biti veća potražnja samo u određenim kino dvoranama te da se prikazuju u vrijeme koje je najzgodnije većini gledatelja.
Ono što je zanimljivo jest da Vue ovu tehnologiju koristi već devet godina, iako se tek u posljednje vrijeme, nakon AI booma, počelo pričati o njoj. Sustav baziran na umjetnoj inteligenciji i dalje će se razvijati te, na temelju različitih podataka, još preciznije donositi odluke o prikazivanju filmova te grickalicama i piću, a sve s jednim ciljem - povećanjem prodaje broja ulaznica te prihoda, odnosno profita.