Poduzetnici suočeni s izazovima direktne prodaje:"Jedva sam dočekala današnji dan!"

Tko je u 90 minuta uspio prodati najviše svojih proizvoda?

Zimo Zimo | 03.12.2023. / 19:12

Startaj Hrvatska 2023 (Foto: Nova TV)

 Na posebnim policama odabranih SPAR trgovina i svih INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske izloženo je osam proizvoda u sklopu projekta 'Startaj Hrvatska', ostvarujući tako san osmero poduzetnika da svoje proizvode plasiraju u veliki trgovački lanac. Sada te svoje proizvode moraju predstaviti kupcima u prodaji jedan na jedan. U devetoj epizodi 'Startaj Hrvatska' vidjeli smo kako je to pošlo za rukom četvero poduzetnika koji su morali privući pažnju kupaca i uvjeriti ih zašto da kupe baš njihov proizvod. Radilo se o proizvodima: rezanci od sušene buče OPG Lenac (Svjetlana i Lovro Lenac) prirodna krema za ruke Azena (Senna Ušić Jogunica i Andrej Azenić), savijače Pepas (Matea Briški i Petar Baronić) te mješavina za kruh Barun (Marija Kuća i Luka Međeral). Zadatak im je bio da u 90 minuta ostvare što veći broj kupnji. Za to su morali biti kreativni i dojmljivi te pojasniti kupcima što njihov proizvod čini posebnim.

Prvi su na redu bili Lovro i Svjetlana koji već 10 godina razvijaju ideju da tradicionalni proizvod Hrvatske Kostajnice predstave cijeloj zemlji. Njihov jedinstveni proizvod - rezance od sušene buče, prepoznao je i SPAR Hrvatska, ali velike poplave i kiše zamalo su ugasle nade da će uspjeti isporučiti naručeno. Ipak, nisu se predali. Uz prirodne nepogode morali su izvesti i velike građevinske radove u svom pogonu. Veliki trud se isplatio i došlo je vrijeme da svoj proizvod ponude u prodaji jedan na jedan. Isprva je bilo teško privući kupce, a Svjetlana je nakon što isprva nitko nije želio probati ono što nudi, kazala: Sad se pomalo glupo osjećam. Uz malo zagrijavanja kupci su počeli prilaziti. Iznenadilo ih je da je za jedan kilogram rezanca potrebna buča teška čak 40 kilograma. Dojmovi su super, ljudima su se svidjeli naši rezanci, sretni su bili Lovro i Svjetlana po završetku uspješne prodaje.

Senna i njezin bratić Andrej naslijedili su od djeda ljubav prema prirodi. Kad je Senna prekinula uspješnu sportsku karijeru, odlučili su obiteljsku tradiciju izrade krema i pripravaka biljnog porijekla modernizirati i podići na novu razinu. Svaki njihov odlazak u prirodu je povezivanje s ljudima kojih više nema u njihovim životima. Iako im je cilj bio prodati deset krema, na kraju su ih prodali dvostruko više, jer kupci su prepoznali njihovu kreativnost i predanost u izradi blagotvornih prirodnih proizvoda.

Jedva sam dočekala današnji dan, rekla je Senna koja je prije prodale imala okladu s Andrejom. Njegova je omiljenija krema s ružmarinom, a njezina s lavandom te se ona kladila da će prodati više krema po njezinom izboru što se i dogodilo.

Kuharica Matea i konobar Petar rođenjem kćeri Petre, napustili su ugostiteljske poslove i odlučili stvoriti vlastiti prehrambeni brend Pepas. Savijače koje je cijela obitelj voljela, postale su njihov poduzetnički pothvat. Prolaskom u projekt 'Startaj Hrvatska', počeo se ostvarivati njihov san. Međutim, problemi su postali preveliki. Srećom, prijatelji su im uskočili u pomoć. Unatoč svim izazovima, dočekali su direktnu prodaju svojih proizvoda prilikom čega su kupcima pojasnili kako one nastaju, ali ih i pridobiti da kupe upravo njihov proizvod.

Sastojci su od domaćih OPG-ova i dobavljača, govorila je Petra kupcima.

U direktnoj prodaji vidjeli smo i Mariju i Luku koji stoje iza tri različita okusa mješavine za kruh Barun. Rad u pogonu bio je mukotrpan, pa je Marija katkad radila i do kasnih noćnih sati kako bi uspjela plasirati proizvod na SPAR-ove police. Sve su uspješno napravili i na vrijeme isporučili svoje proizvode do SPAR-ovog skladišta.

Bilo mi je super, vrijeme mi je proletjelo. Luka je to odradio na najbolji mogući način, kazala je Marija, a Luka je dodao da je za to najključniji timski rad.

Kako su se kandidati koji stoje iza proizvoda Tabay, Daš Pop?, Pepefiš i All Sweet snašli u direktnoj prodaji, ne propustite doznati u sljedećoj emisiji, a nakon toga, u finalnoj epizodi 'Startaj Hrvatska' doznat ćemo koji proizvod će ponijeti titulu hit proizvoda 2023. godine.

Za sve one koji i sami žele biti dio ovog sjajnog projekta te podignuti svoje poslovanje na višu razinu, Nova TV otvorila je prijave za novu sezonu 'Startaj Hrvatska', a prijaviti se može na internetskim stranicama 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti