Marketinški dosezi odavno nam nude nevjerojatne reklame, ali ova kojom Sony predstavlja novu generaciju vlastitih televizora ipak je sasvim posebna, iz nekoliko razloga... 

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Novi Sonyjevi televizori X9 dolaze u dvije veličine, s dijagonalom od 55, odnosno 66 inča, radi se o 4K televizorima koji će, uvjereni su analitičari, oduševiti tržište. Kako je krenulo s reklamom, predviđanja su sasvim realna, jer je Sony još jednom pokazao kreativnost, poigravši se bojama i smislivši doista fantastičan način za prezentaciju ovih TV-a.

Radnja je smještena u Kostariku, gdje su Sonyjevi kreativci iz vulkana eruptirali čak osam milijuna šarenih latica, koje su se potom "rasule" u obližnjem planinskom selu. Broj od osam milijuna nije odabran slučjano, jer upravo toliko individualnih piksela imaju Sony X9 4K televizori. Raritet ove reklame leži i u činjenici kako je u potpunosti realizirana video tehnikom, bez korištenja računalne grafike. A opet sve izgleda nevjerojatno impresivno, kao i uvijek kada je Sony u pitanju...