Već do kraja godine, igračke kakve do sad poznajemo mogle bi otići u povijest. Naime, Mattel, tvrtka poznata kao proizvođač lutke Barbie, dogovorila je stratešku suradnju s OpenAI-jem.
Kako su priopćili iz Mattela, sporazumom je dogovoreno dizajniranje, razvoj i lansiranje "revolucionarnih iskustava za obožavatelje diljem svijeta".
Korištenjem OpenAI-jeve tehnologije, Mattel će donijeti čaroliju umjetne inteligencije u iskustva igre primjerena dobi s naglaskom na inovacije, privatnost i sigurnost, stoji u objavi.
Ističu kako će Mattel u svoje poslovne operacije uključiti napredne OpenAI-jeve AI alate poput ChatGPT Enterprisea kako bi poboljšao razvoj proizvoda i kreativne ideje, potaknuo inovacije i produbio angažman sa svojom publikom.
Svaki naš proizvod i iskustvo osmišljen je kako bi inspirirao obožavatelje, zabavio publiku i obogatio živote kroz igru. Umjetna inteligencija ima moć proširiti tu misiju i proširiti doseg naših brendova na nove i uzbudljive načine. Naš rad s OpenAI-jem omogućit će nam da iskoristimo nove tehnologije kako bismo učvrstili svoje vodstvo u inovacijama i ponovno osmislili nove oblike igre, istaknuo je glavni direktor franšize u Mattelu, Josh Silverman.
Iz Mattela ističu kako će "bilo kakva umjetna inteligencija ugrađena u igračke ili igre biti korištena na sigurna način".
Prvi zajednički proizvod trebao bi biti najavljen kasnije ove godine, a za sad nije poznato hoće li se raditi o AI verziji neke od popularnih Mattelovih igračaka ili nečem potpuno novom.