Elektrifikacija nije budućnost samo automobilskog, već i motociklističkog tržišta, a jedan od njegovih predvodnika jest legendarni brend Harley-Davidson. Kompanija je još 2018. godine predstavila svoj prvi električni motocikl LiveWire, a njegova prodaja počela je 2019. godine.
Nakon toga kompanija je odlučila izdvojiti operacije povezane s električnim motociklima kao poseban podbrend koji su također nazvali LimeWire. Nakon modela LiveWire One, tvrtka sada priprema i svoj drugi električni motocikl namijenjen masovnom tržištu, posebno mlađim i urbanim vozačima.
Harley-Davidson LiveWire (Foto: Afp)
Nakon toga možemo očekivati i nove modele koje će pokretati električni motori te su planovi tvrtke za budućnost 100 posto električni. Tako nešto i veliku tranziciju najavio je izvršni direktor tvrtke Jochen Zeitz, no pri tome nije dao neki vremenski rok kada možemo očekivati potpunu elektrifikaciju, no jasno je kako je riječ o dužem razdoblju.
U nekom trenutku, Harley-Davidson će biti potpuno elektrificiran. Ali to je dugoročna tranzicija koja se treba dogoditi. To nije nešto što se napravi preko noći, objasnio je medijima.
Iako je s tradicijom dužom od stoljeća ova tvrtka poznata po svojim snažnim i glasnim motorima s unutarnjim izgaranjem, zbog čega neki elektrifikaciju HD-a smatraju neprirodnom, Zeitz naglašava kako tvrtku cijelo to vrijeme definira i “konstantna evolucija”.
Slavit ćemo našu prošlost, ali u isto vrijeme i evoluirati naš brend, rekao je CEO i rekao kako vjeruje u veliku i transformacijsku promjenu ovog brenda.