Povijest Facebookovih widgeta [INFOGRAPHIC]

Neobično je nazvati da neki Facebookov proizvod ima proizvod jer je tek tri godine prošlo od kad je Facebook lansirao Connect.

Zimo
Zimo
Zimo | 04.05.2011. / 08:37 komentari
Povijest Facebookovih widgeta [INFOGRAPHIC]

Neobično je nazvati da neki Facebookov proizvod ima povijest jer je tek tri godine prošlo od kad je Facebook lansirao Connect.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Godine 2008. Facebook je lansirao novi način povezivanja svoje društvene mreže sa ostalim stranicama koje su danas nezaobilazni alat -- Facebook Connect. Nakon toga slijedili su komentari, live stream, fan box, share, like, it'd.

Samo dvije godine nakon lansiranja Facebook Connect integrira preko 10,000 web stranica dnevno, a iako je nedavno navršio godinu dana svog postojanja like gumb postao je osnovnan element svake stranice.

Danas je preko 2.5 milijuna stranica integrirano sa Facebookom, što uključuje čak 80% top 100 stranica u SAD-u. Također je zanimljivo spomenuti da mediji koji su integrirali Facebook Like, zabilježili su rast čitanosti od čak 300% što je još jedan razlog više da i vi imate Facebook Like na vašoj stranici.

Pogledajte povijest Facebookovih widgeta koji je izradio Jess3 za Forbes.

Via Soshable

Vezane vijesti