Neobično je nazvati da neki Facebookov proizvod ima povijest jer je tek tri godine prošlo od kad je Facebook lansirao Connect.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Godine 2008. Facebook je lansirao novi način povezivanja svoje društvene mreže sa ostalim stranicama koje su danas nezaobilazni alat -- Facebook Connect. Nakon toga slijedili su komentari, live stream, fan box, share, like, it'd.

Samo dvije godine nakon lansiranja Facebook Connect integrira preko 10,000 web stranica dnevno, a iako je nedavno navršio godinu dana svog postojanja like gumb postao je osnovnan element svake stranice.

Danas je preko 2.5 milijuna stranica integrirano sa Facebookom, što uključuje čak 80% top 100 stranica u SAD-u. Također je zanimljivo spomenuti da mediji koji su integrirali Facebook Like, zabilježili su rast čitanosti od čak 300% što je još jedan razlog više da i vi imate Facebook Like na vašoj stranici.

Pogledajte povijest Facebookovih widgeta koji je izradio Jess3 za Forbes.

Via Soshable