Predstavljen prvi proizvod sezone: ''Mi smo vječna djeca i zbog toga smo odlučili raditi ovo što radimo''

Iza ideje o Daš pops sladoledima krije se prilično osoban motiv, no obično su upravo takvi motivi najjači.

Zimo Zimo | 09.10.2023. / 08:27

Galerija

 Prva epizoda hit projekta 'Startaj Hrvatska' predstavila je prvi proizvod četvrte sezone – smrznuti desert na štapiću 'Daš pops' iza kojega stoji zagrebačka ekipa – Marko Šepetavc, Mia Grbavac te Azra Hadžić Josipović. 'Daš pops' deserti ručno su rađeni, a pomno osmišljavana receptura na kraju je iznjedrila proizvod koji ne sadrži dodatne arome i aditive, već punoću okusa crpi upravo iz kvalitete samih ekoloških sirovina i namirnica.

Kako je Marko intolerantan na laktozu, a njegova kći na mliječne proteine, sama ideja izrade ovakvog deserta, za njega ima i osobnu notu. Smrznuti deserti pogodni su i za one intolerantne na laktozu jer ne sadrže mlijeko, nose oznaku vegan, a osim odraslih u njima mogu uživati i bebe. Iako su vjerovali u svoj proizvod, nisu očekivali da će biti toliko popularan.

Davno kad sam to upisao u tekicu, nisam mislio da će mi to biti primarni posao, ali prerastao je u to i sve je više dio mene, govori Marko koji je oduvijek sanjao kako će se baviti izradom smrznutih slastica te dodaje: Mi smo vječna djeca i zbog toga smo odlučili raditi ovo što radimo.

Osim što je posao postajao sve uspješniji, Marko je i proširio obitelj te dobio i sina.

Bilo je jako izazovno, htio sam biti najbolji tata koji mogu biti, a s druge strane imaš i posao koji treba odraditi, ispričao je sa suzama u očima.

Svoj proizvod, Marko, Mia i Azra predstavili su na audiciji za „Startaj Hrvatska“.

Teško se probijati u prodaji. Uvijek si na početnoj poziciji koja traje dosta dugo i nikako da dođeš do odskočne daske, a ovaj je projekt upravo to, kazao je.

Na sastanak s g. Helmutom Fenzlom, predsjednikom Uprave SPAR Hrvatska koji im je obznanio da su prošli audiciju te ulaze u projekt, došli su Marko i Mia.

Mi u SPAR-u podržavamo inovativne proizvode, naročito ako su dobrog okusa, rekao im je g. Fenzl, a ubrzo su doznali da će njihova narudžba iznositi 24.000 komada smrznutog deserta, što ih je poprilično i iznenadilo i obradovalo.

U kalup nam stane 28 komada, ali imamo dva kalupa, rekla je Mia, a Marko je zaključio da će im trebati puno vremena da bi isporučili naručenu količinu. Nitko od nas neće spavati, dodao je.

No, dinamičan trio uspio je proizvesti cijelu narudžbu i njihovi se proizvodi nalaze na policama SPAR-a.

Doći na police ovako velikog lanca kojeg svakodnevno posjećuje mnogo ljudi, nešto je što nismo mogli ni zamisliti niti u najluđim snovima. Jako smo uzbuđeni oko ovoga i jedva čekamo reakcije i dojmove kupaca. Nadamo se da će svatko naći neki okus za sebe. Sada će i oni intolerantni na laktozu sebi moći izabrati svoju slasticu, rekao je Marko.

Osim 'Daš Pops', u emisiji 'Startaj Hrvatska', koju gledatelji imaju priliku pratiti nedjeljom na Novoj TV, upoznat ćemo se sa životima još sedmero malih poduzetnika i njihovim prvim velikim koracima u poduzetničkim vodama. U ostvarenju tih ambicija pomaže im SPAR Hrvatska na čijim posebnim plavim policama možete proći njihove proizvode već danas.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti