Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža u Sjedinjenim Državama, no populacija mlađa od 25 godina sve se više okreće mreži Snapchat, navodi eMarketer i predviđa nastavak pada korisnika Facebooka.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

U 2018. broj korisnika Facebooka u SAD-u trebao bi pasti za 5,6 posto u dobnoj skupni od 12 do 17 godina, odnosno za 5,8 posto u skupini između 18 i 24 godine.

Ovo je prvi put da eMarketer predviđa pad korištenja Facebooka kod mladih u dobi od 18 do 24 godine, objavljeno je u ponedjeljak.

Taj centar predviđa da će u 2018. godini Facebook izgubiti 2 milijuna korisnika mlađih od 25 godina.

Dok Facebook gubi, Snapchat privlači i trebao bi dobiti 1,9 milijuna novih korisnika u dobnoj skupini osoba mlađih od 25.

Nešto manje - 1,6 milijuna novih korisnika koji su odustali od Facebooka, trebao bi privući Instagram.

U SAD-u je Instagram i dalje važniji od Snapchata po ukupnom broju korisnika koji je narastao 13,1 posto u godinu dana na 104,7 milijuna.

Istodobno, Snapchat bi trebao rasti za 9,3 posto na 86,5 milijuna.

Facebook, s druge strane, nastavlja osvajati stariju populaciju te ima postojan broj korisnika od 169,5 milijuna.

Snapchat bi mogao privući i starije korisnike ako redizajnira svoju platformu i pojednostavi uporabu, kaže Debra Aho Williamson, analitičarka eMarektera.

Nedavno je Snapchat uveo nekoliko noviteta kako bi pojednostavio uporabu.

No "pitanje je hoće li mladi i dalje smatrati da je Snapchat cool ako se njime počnu koristiti njihovi roditelji i djedovi i bake", kaže Williamson te podsjeća da je "upravo to situacija s kojom se sada suočava Facebook".

(Hina)