Nakon što korisnici mobilnog interneta Hrvatskog Telekoma nisu mogli koristiti internet, ali i druge s njim povezane usluge, čini se kako su poteškoće otklonjene.

Iz Hrvatskog Telekoma objavili su kako su otklonili poteškoće te korisnicima koji ih još uvijek imaju savjetovali da, isključe i ponovno uključe uređaj.

Sada bi opet trebalo biti sve u redu. Ako slučajno imate još poteškoća, pokušajte uključiti i isključiti uređaj. Isprika i hvala za strpljenje, stoji u objavi. 

Probleme su također imali i korisnici sestrinskog bonbona te Iskona. 

Podsjetimo, od podneva su korisnici prijavljivali poteškoće u korištenju mobilnog interneta u mreži Hrvatskog Telekoma. 

Da su poteškoće raširene, potvrdili su i iz samog Hrvatskog Telekoma, te objavili informaciju o tome na službenom profilu na Facebooku: Bilježimo poteškoće u pristupanju mobilnom internetu. Isprika svim korisnicima koji trenutačno imaju problema. Radimo na što skorijoj normalizaciji. Hvala na strpljenju!

Dodali su i kako njihovi tehničari rade na otklanjanju poteškoća te će obavijestiti korisnike kad se situacija normalizira te ako bude potrebno resetirati rutere. Ista se poruka mogla pročitati i na stranicama bonbona te Iskona, koji su također dio HT-a.

Zasad nije poznato što je uzrok poteškoća, no prema komentarima objavljenima ispod objave o poteškoćama, korisnici baš i nemaju previše strpljenja i razumijevanja. 

Postalo vam je to redovna praksa... I to sad kad ljudi rade od kuće! Ništa nam ne znače oni sitni znakovi isprike, tipa na početku mjeseca vratite gb na ful u tarifi! Bitno je da ste pouzdani, a HT to više nije! Ponudite kao ispriku mogućnost raskida ugovora bez naknade!

Da je bar samo mobilni internet.... Šteka i kućni, i Wi-Fi, i MAXtv... Sorry, ali stvarno trebate ili uzet još servera, ili mijenjati kablove ako vam toliko često crkava... Nije okej prema ljudima koji plaćaju usluge koje ne dobivaju...

Glavno da mi uredno piše 4g, a interneta nema. Nadmašujete sami sebe konstantno sa pljačkom i nebrigom o korisnicima. Samo tako naprijed. Glavno da nam računi uredno stižu. Sramotno i jadno da se reklamirate kao najnaj mreža, ali što drugo očekivati u Hrvatskoj...

Pa s vama uvijek nekakvi problemi, kao najbolja mreža u Hrvatskoj, malo sutra. Sve ste lošiji i lošiji. Ponude užasne, usluge užasne."