Nema problema za Facebook! Rastu prihodi, profit i broj korisnika

Rast broja dnevnih i mjesečnih korisnika, kvartalni prihodi dosegli su skoro 12 milijardi dolara, a profit skoro 5 milijardi dolara.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 26.04.2018. / 08:07 komentari
Mark Zuckerberg (Foto: AFP)
Mark Zuckerberg (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Nakon što se prašina oko povrede privatnosti korisnika stišala, većina analitičara zaključila je kako Facebook ipak neće osjetiti velike posljedice skandala s Cambridge Analyticom. Iako bi eventualne posljedice mogli vidjeti tek na rezultatima poslovanja u drugom kvartalu, rezultati koje su jučer objavili iz ove kompanije za prva tri mjeseca 2018. (informacije o kršenju privatnosti korisnika u javnosti su se pojavile tek u drugoj polovici ožujka) pokazuju kako Zuckerberg i ekipa ipak ne trebaju previše strahovati za budućnost i prihode svoje kompanije.

tri vijesti o kojima se priča MMS poruke, ilustracija Još jedan sigurnosni propust Počele su mu stizati poruke s nepoznatog broja, a onda je otkrio njihove stvarne pošiljatelje Xiaomi YU7 Na struju Potražnja za ovim automobilima je nevjerojatna, a uskoro napokon stižu i u Europu VW ID.EVERY1 Budućnost postaje realnost VW je korak bliže automobilu koji predstavlja prekretnicu na automobilskom tržištu

Prihodi koje su ostvarili u prvom kvartalu bolji su od previđanja analitičara s Wall Streeta; "okrenuli" su skoro 12 milijardi dolara (11,97 milijardi), dok su analitičari predviđali prihode od oko 11,4 milijarde dolara. Također, ostvaren je profit od 4,98 milijardi dolara, a povećan je i broj mjesečnih korisnika koja sada iznosi više od 2,2 milijarde te dnevnih korisnika – Facebook svakodnevno koristi više od 1,4 milijardi ljudi diljem svijeta, što je povećanje od 13 posto. 

Posebno su zanimljive i informacije o mobilnom oglašavanju – čak 91 posto zarade od oglašavanja Facebook ostvaruje od prikaza oglasa na mobilnim uređajima. Kada je ova kompanija počela objavljivati podatke o zaradi na mobilnom tržištu, u trećem kvartalu 2012. udio zarade od mobilnog oglašavanja u odnosu na ukupne prihode iznosio je samo 14 posto.

U to je vrijeme i dionica Facebooka dosegla najmanju vrijednost i neki su se analitičari i investitori pitali je li Zuckerberg dovoljno sposoban i može li preokrenuti poslovanje kompanije i riješiti "mobilni problem".

Milijarde koje Facebook zarađuje posljednjih godina, kao i konstantan porast broja korisnika ove mreže pokazuju kako je Zuckerberg zaista dovoljno sposoban za rješavanje problema, no kako smo vidjeli tijekom proteklog mjeseca, postoje i brojni problemi vezani uz način Facebookova poslovanja i načina na koji tretiraju osobne informacije korisnika.

Ipak, nakon što je Facebook najavio, ali i poduzeo neke mjere kako bi svojim korisnicima omogućio bolju zaštitu i privatnost (ponajviše zbog GDPR-a koji uskoro stupa na snagu), može se očekivati da u budućnosti neće biti toliko problema s privatnosti korisnika, no postoji mogućnost otkrivanja nekih kostura iz ormara, odnosno novih slučajeva poput Cambridge Analytice.

Izvor: Bloomberg 
 

Komentirajte clanke na portalima Nove TV i osvojite vrijedne nagrade

Vezane vijesti