Tehnologija satova nije drastično napredovala do unazad godinu dana, kada su vodeće kompanije počele izlaziti na tržište s idejama oko pametnog sata.

Možemo slobodno reći da se tržište satova probudilo nakon što je Apple zagrizao za ovo tržište i objavio svoju verziju, što i ne čudi jer upravo ova kompanija drži sve konce u rukama, od hardvera, softvera pa sve do usluga, dakle cijeli jedan vrlo dobro složen ekosustav.

Samim time, Appleova moć uzburkat će “mirno more” luksuznih satova koji će zasigurno osjetiti prisutnost novog igrača. I dok neki smatraju kako je to samo prolazni trend, drugi se itekako boje moćnog tehnološkog giganta Applea, koji bi prema analizama JPMorgana mogao oduzeti 33% profita vodećim švicarskim proizvođačima satova iz Swatch grupe kao što su Tissot i Omega.

Tag Heuer, u suradnji s Intelom, danas bi trebao na najveće sajmu satova objaviti svoju verziju pametnog sata, točnije rečeno digitalnu verziju svog najprodavanijeg modela. Na jesen, Tag Heuer planira i “digitalizirati” model Carrera koja bi trebala nuditi slične mogućnosti kao i Apple Watch, kao što su geolokacije, mjerenje prijeđenog puta, itd., no uz identičan dizajn. "Ljudi će imati osjećaj da nose normalan sat", ističe direktor Tag Heuera.

Razlika između Apple Watcha i Tag Heuera jest to što će Tag Heuer izgledati identično kao i originalna verzija s novim mogućnostima.

Nadalje, Swatch grupa ugradit će NFC u svoje uređaje te bi trebala imati duži vijek trajanja baterije, no uz nešto manje mogućnosti što znači da će sat trebati manje energije.

Činjenica je da tržište satova postaje sve konkurentnije i da je to sve dio nove revolucije kao što se dogodilo s mobilnom industrijom, odnosno smartphone industrijom. Apple jest moćan, no švicarski brandovi satova itekako su poznati po svojoj kvaliteti, tako da sigurno neće stajati prekriženih ruku i čekati sudbinu Nokije.

Ažurirano 14:58:

Na održanoj konferenciji za novinare, Tag Heuer predstavio je samo suradnju s Googleom i Intelom, te su najavili izlazak njihovog pametnog sata tek krajem godine. Nikakvih detalja o istom nije izneseno. Ova konferencija ostavila je samo prazninu i veliki upitnik nad glavom. Kompanija kao što je Tag Heuer ne bi si smjela dopusiti ovako nešto, ipak oni spadaju u luksuznu kategoriju, a ne na rezanje sira.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju