Procurila video recenzija novog iPhonea

Za sve nas koji nećemo fizički biti tamo, Apple je osigurao uživo prijenos putem interneta, a odbrojavanje je već započelo. Medijska pompa je osigurana, međutim, čini se da i ovaj put Apple ima problema oko 'čuvanja tajne' - imali smo prilike vidjeti na desetke fotografija novog iPhonea, a sada je procurila i deset minutna video recenzija novog iPhonea.

Zimo Zimo Ivan Galgoci | 07.09.2014. / 13:48

Procurila video recenzija novog iPhonea

Ovaj utorak u 19 sati po našem vremenu, Apple će nakon dugo iščekivanja napokon predstaviti svoj novi model odnosno modele iPhonea, novu verziju iOS 8 operacijskog sustava te pametni sat, dok i osvježeni iPad stoji kao opcija. Organizira se velika konferencija za medije u Flint Centru u Cupertinu, na lokaciji gdje je prije točno 30 godina predstavljen prvi Mac - Appleovo slavno računalo. Koliko truda je Apple uložio u ovo, govori i činjenica da samo za ovu svrhu grade posebnu pozornicu veličine omanje zgrade.

Naravno, za sve nas koji nećemo fizički biti tamo, Apple je osigurao uživo prijenos putem interneta, a odbrojavanje je već započelo. Medijska pompa je osigurana, međutim, čini se da i ovaj put Apple ima problema oko "čuvanja tajne" - imali smo prilike vidjeti na desetke fotografija novog iPhonea, a sada je procurila i deset minutna video recenzija novog iPhonea (na kineskom odnosno mandarinskom jeziku, nažalost nema ugrađenih podnaslova, a pitanje je i koliko će se video zadržati na YouTubeu).

Radi li se o lažnjaku ili ne, saznat ćemo tek u utorak, a do tada, video možete pogledati ispod. U komentarima možete ostavite dojmove.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti