Čini se kako bismo uskoro mogli omiljene TV serije gledati i na Facebooku. Naime, čelnici ovog medijskog diva sve češće idu na sastanke i sklapaju dogovore koji će do kraja ljeta omogućiti pružanje originalnog programa, tvrde izvori upoznati s ovom temom.

Na sastancima s velikim talent-agencijama Facebook je naznačio da je za produkciju jedne epizode odvojen budžet do tri milijuna dolara (19,5 milijuna kuna). To je cifra s kojom raspolažu najuspješnije TV serije. Facebook je također zainteresiran za jeftinije serije, od 500 tisuća do milijun dolara (između 3,25 i 6.51 milijuna kuna), anonimni izvori rekli su Wall Street Journalu te dodali da ova kompanija želi stvoriti što je više moguće originalnog sadržaja.

Snimanje TV emisija dio je plana kojim se Facebook želi proširiti na video te uštedjeti desetke milijardi dolara koje troši na televizijske reklame. Također, Facebook traži sadržaj kratkog trajanja, bez scenarija, koji bi se mogao pustiti tijekom "Spotlight" dijela videa.

Ova društvena mreža umjetnicima po epizodi nudi između pet i dvadeset tisuća dolara (između 32 i 130 tisuća kuna) udjela u reklamnom prihodu, rekao je izvor upoznat sa strategijom tvrtke. Tvrtke koje će raditi s Facebookom uključuju BuzzFeed, ATTN i Refinery 29.

Fokus mladima

Iako iz Facebooka još ne žele komentirati niti otkriti detalje svog plana, predsjednik Vicevog odjela za medijsko partnerstvo Nick Grudin otkrio je kako podupiru kreativce koji žele eksperimentirati s različitim emisijama i oko kojih bi mogli sagraditi zajednicu – od sporta do komedije te reality showova i videoigrica.

Facebook se planira fokusirati na publiku u dobi od 13 do 34 godine, a posebnu pozornost namjerava obratiti na publiku starosti od 13 do 30 godina. Čini se kako Facebook traži serije slične drami "Slatke male lažljivice". Također, ovaj medijski div ljudima je rekao da se želi udaljiti od emisija o djeci i mlađim tinejdžerima, ali i od političkih drama, vijesti te serija s golotinjom i psovkama.

Od početka u zaostatku

Kada se usporedi s Netflixom, Amazonom i Huluom, koji se televizijskim radom bave godinama i već imaju serije vlastite proizvodnje, Facebook je već u zaostatku. Također, i Apple se želi ubaciti u televiziju, zbog čega je nedavno zaposlio dva direktora iz Sonyjeva televizijskog studija.

Industrija zabave željno iščekuje vidjeti može li Facebook iskoristiti podatke koje ima o navikama dviju milijardi mjesečnih korisnika kako bi svoj program učinio popularnijim.

Očekuje se da Facebook cijele sezone svojih serija neće objaviti odjednom, kao što to rade Netflix i Amazon. Dodatno ga od tih dviju kompanija razlikuje to što je Facebook navodno voljan s Hollywoodom podijeliti podatke o gledanosti, što nije slučaj s drugim kablovskim televizijama,