Nedavno smo pisali o provedenom istraživanju vezanom uz autonomne automobile prema kojem ih dio vozača smatra opasnima zato jer se pridržavaju prometnih pravila. Računala koja upravljanju automobilima imaju, kako su ga nazvali vozači, defenzivni i oprezni stil vožnje zbog čega nekada naglo koče ili se zaustavljaju – vozači u automobilima iza to ne očekuju (ljudi bi u istim situacijama često drugačije reagirali i umjesto naglog kočenja lagano usporili) pa ne stignu na vrijeme zakočiti i udare u stražnji dio autonomnog vozila.
Slična situacija zabilježena je i 24. kolovoza kada je u prometnoj nesreći sudjelovao autonomni automobil kojeg u SAD-u testira Apple. Na oba automobila koja su sudjelovala u nesreći – Appleovom Lexusu RX450h s autonomnim senzorima i laserima te Nissan Leafu koji je udario u Appleovo vozilo zabilježena je umjerena materijalna šteta, no srećom nitko nije ozlijeđen.
Do sudara je došlo u blizini Appleovog središta u Cupertinu kada se Lexus, vozeći brzinom malo većom od 1 km/h, sa sporedne ceste pokušavao priključiti na glavnu cestu, a iza njega se pojavio Nissan vozeći brzinom od oko 35 km/h i udario u njegov stražnji dio. U službenom izvještaju o nesreći spominje se kako je vrijeme tog dana bilo lijepo i sunčano tako da za nesreću nisu krivu loši vremenski uvjeti, a iako su brojni novinari kontaktirali Apple, iz ove kompanije se još nisu oglasili vezano uz ovu nesreću.
O Appleovim planovima na tržištu autonomnih automobila govori se već duže vrijeme – jedno se vrijeme činilo kako će Cookova kompanija odustati od razvoja samog automobila i posvetiti se razvoju tehnologije koju će iznajmljivati drugim kompanijama, no izgleda kako još ima nada za Apple Car, iCar ili kako bi se već ovo vozilo moglo zvati.
Službeno, naravno, ništa nije poznato, no prema nekim analitičarima automobil je jedan od najvažnijih dijelova buduće strategije Applea – sljedećih pet godina, osim iPhonea, glavne stvari na koje će se Apple orijentirati trebale bi biti servisi (poput Apple Musica, iClouda, TV servisa itd.), naočale za proširenu stvarnost i automobil koji bi se na cestama mogao pojaviti između 2023. i 2025. godine.
Izvor: Tech Crunch