Kako je to razgovarati sa sobom iz 2034. godine? Zabavno i pomalo zastrašujuće. O čemu se točno radi?

Ovakve stvari viđali smo u raznim filmovima poput Frequency iz 2000. godine kada su pomoću radio linka komunicirali otac i sin kroz 30 godišnju razliku.

Ovaj puta radi se o prilično zanimljivoj kampanji za europsku telekomunikaciju kompaniju Orange. Ono što je zanimljivo u ovoj priči jest da možete postavljati pitanja sebi u budućnosti čije odgovore dobivate, pa, od samog sebe, 20 godina starijeg. Možete pitati gdje ćete živjeti, kakav je grad u kojem živite, kako putujete i kakva vam je kosa, između ostaloga, na što ćete dobiti prilično zanimljive odgovore.

Prije nego skoknete na web, preporučujemo da korsitite Chrome radi kamere i zvuka potrebnih za potpunu interakciju ovog vrlo interesantnog projekta.

Klik na stranicu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju