Razmišljaju li u Twitteru o uvođenju pretplatničkih opcija?

Oglas za posao otkrio je kako Twitter razvija novu pretplatničku platformu, nakon čega su mediji počeli nagađati o potencijalnom novom izvoru zarade za kompaniju.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 09.07.2020. / 14:45

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon što su iz Twittera objavili oglas za mjesto u razvojnom timu nove pretplatničke platforme, mrežom su se raširile glasine o potencijalnim planovima te društvene mreže. Reagirali su i investitori pa je cijena dionice jučer porasla za skoro 8 posto, iako treba uzeti u obzir da je porastu vrijednosti dionica vjerojatno pogodovala i izjava Pompea o potencijalnoj zabrani TikToka u SAD-u.

Slika nije dostupna Novi udar na Kinu: Amerikanci razmišljaju o zabrani kineskih aplikacija, uključujući i iznimno popularni TikTok

Trenutačno se ne zna previše informacija o platformi koju pripremaju, a prema informacijama navedenim u oglasu za posao, Twitter razvija pretplatničku platformu Gryphon koju bi u budućnosti mogli koristiti i drugi odjeli kompanije. Nakon što su se mediji raspisali o toj objavi i potencijalnim pretplatničkim opcijama koje bi Twitter mogao uvesti, kompanija je promijenila oglas uklonivši iz njega dio u kojem se spominje pretplata i suradnja s internim odjelima tvrtke.

Je li ovo bio samo nekakav teaser i najava investitorima što bi u budućnosti mogli očekivati od kompanije ili su mediji sve pogrešno interpretirali, nije poznato, a kakvi su planovi kompanije saznat ćemo u budućnosti. Društvenoj mreži svakako bi dobro došao dodatni prihod pored oglašavanja koje je zaslužno za više od 80 posto novaca koji kompanija uprihoduje. U posljednjem kvartalu prošle godine zarada od oglašavanja porasla je 12 posto, dok su u prvom kvartalu u kojem se već osjetila koronakriza, prihodi bili slični kao i tijekom prva tri mjeseca 2019.

Twitter (Foto: Getty Images) Twitter testira novu glasovnu uslugu

Brojni mediji kontaktirali su PR odjel Twittera i od njih zatražili komentar, no odgovor (još) nisu dobili.

Prije nekoliko godina također se govorilo o pokretanju pretplate za korisnike s velikim brojem pratitelja, velike brendove i medije koji se često koriste tom mrežom. Za određeni mjesečni iznos dobili bi neke nove opcije, uključujući i napredne analitičke podatke koji bi im pomogli u daljnjim aktivnostima i oglašavanju na Twitteru.

Izvor: CNBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti