Vodeći ljudi najpopularnijih svjetskih kompanija današnjice podijelili su vlastite savjete i iskustva u efikasnom vođenju sastanaka.

Svatko od njih pomalo je ekscentričan na svoj način, što ih moguće i čini tako uspješnima. Njihove metode su nekonvencionalne, neformalne i brutalno efikasne.

Kako prenosi Qz.com Jeff Bezos, čelnik Amazona, na svaki sastanak donosi jednu stolicu viška koja ostaje prazna tijekom sastanka time dočaravajući sveprisutnost njihova kupca. Nastavno na stolice, profesor sa Stanforda, Bob Sutton, tvrdi kako je sastanke bolje održati bez stolica, gdje svi sudionici stoje i tako potiču svoju kreativnost i skraćuju trajanje sastanka.

Richard Branson ne voli standardne i sterilne prostorije za sastanke, pa tako tvrdi da bilo kakva promjena okoline održavanja sastanka, poput bazena, potiče kreativnost i nove pristupe rješenjima. U njegovom slučaju, ta promjena okoline značila je održavanje sastanka na karipskom otočju.

Pokojni Steve Jobs je, kao u dizajnu, tako i na sastancima volio jednostavnost, pa je sve osobe koje nisu bile potrebne i stvarale dodatnu vrijednost sastanku izbacivao iz dvorane.

Warren Buffet nikada ne dogovara sastanke više od dana unaprijed, tako mu raspored ostaje relevantan, a ne ograničavajući, uz napomenu da to ne vrijedi za godišnje skupštine dioničara i slične prigode.

Steve Ballmer, CEO Microsofta, unaprijed traži informacije od svojih suradnika koji će sudjelovati na sastanku kako bi više vremena proveo postavljajući pitanja, a manje slušajući nečije predavanje.

Larry Page pomalo ne vjeruje u dogovaranje važnih sastanaka unaprijed jer ako je neka odluka toliko hitna da zahtjeva ugovaranje sastanka onda taj sastanak treba biti održan odmah.