Upravo je završila prezentacija novog digitalnog magazina 'The Daily' medijskog mogula Ruperta Murdocha. Što nam sve donosi novi magazin pročitajte u nastavku.

Prije same prezentacije već su neke informacije procurile koje je objavio Gizmodo. Naime, godišnja pretplata iznosti će 40$ a sadržavat će preko 100 stranicaoriginalnih novosti, i to svaki dan. U člancima naći će se video, fotografije od 360 stupnjeva, interaktivni chartevi, infografije, lokalno vrijeme itd.

Na početku Rupert Murdoch se zahvalio Steve Jobsu i Appleu općenito kao važnog sudionika u razvijanju ovog magazina. Rupert ističe kako su se vremena novinarstva promjenila, te kako magazin koristit mogućnosti koje su nezamislive u tiskanom izdanju novina.

Ono što smo vidjeli iz prezentacija jest da aplikacija stvarno izgleda odlično no nema nekakvih extra noviteta. Članci koji će se nalaziti na 'The Dailyu' moći će se dijeliti putem društevenih mreža kao što su Facebook, Twitter, slati putem emaila ili označiti kako bi kasnije mogli pročitati.

Magazin kroz članke sadrži tzv. hotspot pomoću kojeg možete pročitati kratak opis, za primjer uzmimo slike ili informacije vezane uz članak. Dio o sportu osim što sadrži rezultate i datume utakmica ima integriran i twitter feed u kojem se prikazuju tweetevi svih igrača koji posjeduju isti.

Kako su najavili, The Daily će se s vremenom proširiti se na ostale platforme, jer kako i sam Rupert kaže, tableti su promijenili način na koji konzumiramo medij.  Kakva su iskustva novinara pristunih na konferenciji još ne znamo, no vjerujemo da će iskustva biti podijeljena.


Definitivno se najveći hype digao upravo oko novog digitalnog magazina 'The Daily' iza kojeg stoji moćan The News Corporation.

Zašto je takav hype oko ovog magazina? Vrlo vjerojatno zato što i Steve Jobs ima prste u The Dailyu, a sudeći prema njegovoj konstantnoj teži ka savršenstvu, možemo očekivati mnogo od ovog digitalnog magazina. Ono što se još pisalo, jest da bi kraj Murdocha trebao stati i sam Jobs, no nakon njegovog odlaska na bolovanje, to se neće dogoditi.

The Daily će biti dostupan putem iPad aplikacije, dok će korisnici morati platiti svaki broj kako bi ga preuzeli na svoj iPad na dnevnoj bazi. Cijena će biti 99 centi tjedno.

Osim iPad magazina, The Daily će imati i službenu web stranicu no na kojoj će biti samo sažetak, odnosno limitiran broj vijesti, dok će digitalna inačica imati bogat sadržaj ispunjen kompletnim člancima, videima, interaktivnim grafikama i fotografijama, odnosno sve će to lijepo biti optimizirano za touchscreen na iPadu.

Što se tiče budućnosti digitalnih novina i sam Murdoch je istaknuo kako će se prodavati na milijune primjeraka digitalnih izdanja, te kako to neće utjecati na klasične novine, već će kako kaže, digitalne novine naći svoje mjesto na tržištu.

Želite li pogledati video intervju sa Murdochom možete to učiniti na ovom linku. Podsjetimo se da je i nedavno svoj digitalni magazin Project objavio Richard Branson -- vlasnik Virigna, koji je za razliku od The Dailya fokusiran više na zabavu i kulturu.

Via [Telegraph]