U prvom kvartalu tekuće godine u SAD-u je u online oglašavanje utrošeno rekordnih 7.3 milijarde dolara odnosno 23% više u odnosu na godinu ranije.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Momentum online oglašavanja uzima sve više maha, a statistike Interactive Advertising Bureau pokazuju rekordan prvi kvartal prihoda od online oglašavanja.

'Konstantan porast iz godine u godinu pokazuje da su digitalni mediji sve popularnije odredište oglašavanja i to s dobrim razlogom.' - istaknuo je Randall Rothenberg, predsjednik IAB-a.

'Iz razloga što Amerikanci provode sve više vremena online u potrazi za informacijama i zabavom, digitalno oglašavanje i marketing postao je jedan od najučinkovitijih alata poduzeća koji žele privući i zadržati klijente.' - nadodao je Randall.

Naime, prošla je godina bila rekordna što se tiče prihoda od online oglašavanja, a ovaj porast od 23 posto znači samo dobro za sve digitalne medije. 'Ovi brojevi pokazuju kako interaktivno oglašavanje raste dinamičnom brzinom' - dodao je David Silverman, partner ovog istraživanja iz tvrtke PricewaterhouseCooper LLP.

Pogledajte impresivan rast prihoda od 1999. pa sve do danas.

Via IAB