U prvom kvartalu tekuće godine u SAD-u je u online oglašavanje utrošeno rekordnih 7.3 milijarde dolara odnosno 23% više u odnosu na godinu ranije.

Momentum online oglašavanja uzima sve više maha, a statistike Interactive Advertising Bureau pokazuju rekordan prvi kvartal prihoda od online oglašavanja.

'Konstantan porast iz godine u godinu pokazuje da su digitalni mediji sve popularnije odredište oglašavanja i to s dobrim razlogom.' - istaknuo je Randall Rothenberg, predsjednik IAB-a.

'Iz razloga što Amerikanci provode sve više vremena online u potrazi za informacijama i zabavom, digitalno oglašavanje i marketing postao je jedan od najučinkovitijih alata poduzeća koji žele privući i zadržati klijente.' - nadodao je Randall.

Naime, prošla je godina bila rekordna što se tiče prihoda od online oglašavanja, a ovaj porast od 23 posto znači samo dobro za sve digitalne medije. 'Ovi brojevi pokazuju kako interaktivno oglašavanje raste dinamičnom brzinom' - dodao je David Silverman, partner ovog istraživanja iz tvrtke PricewaterhouseCooper LLP.

Pogledajte impresivan rast prihoda od 1999. pa sve do danas.

Via IAB

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju