Samsung će postati prvi oglašivač koji će prikazivati reklame za svoj Galaxy Tab tablet na YouTube-ovom mobilnom portalu, ističe New Media Age.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pomrčina Mjeseca - 4 Kako, kad i gdje promatrati Večeras ćemo moći uživati u potpunoj pomrčini Mjeseca: Evo sve što trebate znati o tom događaju Kibernetička sigurnost, ilustracija Iz Fine umiruju javnost Uzbuna u Fini: Pronađeni pogrešno izdani certifikati koji su mogli stvoriti ozbiljne probleme

Kampanja pod nazivom “Life Without Limits”, sadržavat će četiri različita formata koji će se prikazivati unutar 24h, te će biti preusmjereni na stranice (prilagođene mobitelima) Galaxy Tab-a na YouTube-u. Ova kampanja pokrenuta je iz razloga što Samsung vjeruje kako će YouTube-ov mobilni portal postati jedan od najjačih oglašivačkih platformi.

S ozbirom da se procjenjuje kako bi na tom portalu trebalo biti oko 100 milijuna klikova na video po danu, moguće je da su u Samsungu dobro procjenili situaciju. Bruce Daisley iz YouTube-a kaže kako vide masovni porast korištenja mobilnih telefona, te vide ovu ponudu kao vrlo uzbudljivu.

Photo via [shaswatpatel]