Video platforma YouTube često je bila prozivana kao najveća opasnost za TV industriju, a vodeći ljudi Googlea, koji je u vlasništvu YouTube, kaže kako je taj rat završio, ako je uopće postojao.

Eric Schmidt nije želio potvrditi hoće li video na internetu zamijeniti gledanje televizije, on čak kaže kako se to već dogodilo.

Činjenica da milijardu ljudi svaki mjesec posjeti YouTube sasvim je logično obrazloženje Schmidta koji kaže "čekajte samo dok taj broj naraste na 6 ili 7 milijardi". Schmidt je mišljenja kako YouTube nije zamjena za nešto što nam je otprije poznato, već nova stvar o kojoj oni razmišljaju, rade na njoj i grade nove platforme.

YouTube je mnoga nepoznata lica pretvorio u glazbene i filmske megazvijezde, možda najbolji primjer je mladi Justin Bieber, a takvih je primjera svakim danom sve više. YouTube mnogima omogućuje da pokažu svoj talent čime god se bavili i istaknu se iz gomile ostalih, a isto tako veliki igrači često borave upravo na ovoj platformi u potrazi za novim talentima.

CEO DreamWorksa, Jeffrey Katzenberg kaže kako je ovo potpuno nova forma sadržaja, isporuke i konzumacija istog. "YouTube je medij budućnosti, a ta budućnost je već stigla".