Još nije poznato hoće li Microsoft dobiti zeleno svjetlo regulatora za preuzimanje Activision Blizzarda, no američka kompanija već mjesecima sve pokušava uvjeriti kako se s tom akvizicijom ništa neće promijeniti na gamerskom tržištu. Mnogi kao najveći problem vide Call of Duty, legendarnu franšizu koja bi jednom u budućnosti, kako su ranije tvrdili iz Sonyja, mogla postati nedostupna korisnicima PlayStationa.

Gamer Odlične vijesti za sve ljubitelje jedne od najpopularnijih videoigara

Iz Microsofta su japanskoj tvrtki ponudili da CoD sljedećih deset godina bude dostupan na PlayStationu te da se nove verzije za plejku pojave u prodaji isti dan kao i na Xboxu. Također, sličnu su ponudu dali i Nintendu pa će tako, ako se akvizicija zaista dovrši, Call of Duty biti dostupan i na Nintendovim igraćim konzolama.

O temi akvizicije i odnosu na Sonyjem, gostujući na podcastu Second Request, govorio je šef Xboxa Phil Spencer. Rekao je kako se akviziciji najviše protivi Sony koji u prvi plan stavlja priču oko Call of Dutyja, iako su oni najavili kako će ta igra i dalje biti dostupna na PlayStationu.

Razlozi za protivljenje toj akviziciji su, prema Spenceru, drukčiji i dublji. Sony, smatra prvi čovjek odjela za Xbox, želi zaštititi svoju dominaciju na tržištu igraćih konzola i nastaviti svoj rast i to način da spriječi rast Xboxa, do čega bi sigurno došlo ako finaliziraju akviziciju i postanu vlasnici gamerskog diva.

Xbox Je li ovo najava poskupljenja konzola? Microsoft gubi do 200 dolara po svakom prodanom Xboxu

Podaci o prodaji igraćih konzola, koje smo dobili upravo zahvaljujući istragama regulatora, a koji ranije nisu bili poznati, pokazali su kako je Sony prodao dvostruko više PlayStationa 4 u odnosu na Xbox One. Jasno je kako Microsoft tu situaciju želi promijeniti, zbog čega su i odlučili uložiti skoro 70 milijardi dolara u Activision, no jasno je i kako Sony želi napraviti sve što je u njihovoj moći kako bi zadržali tu dominaciju na tržištu.

Izvor: Eurogamer


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju