Portorož će 29. i 30. studenoga ugostiti više od 1.200 stručnjaka iz medijsko-komunikacijske branše koji će dva dana namijeniti spoznavanju globalnih trendova u marketingu, medijima i komunikacijama. Jubilarni 20. SEMPL najavljuje odličan program i jednaku takvu zabavu.

Uvodno predavanje razbit će mitove o »zlobnim« tehnologijama

20. SEMPL će s predavanjem koje su nazvali »The Majority Report: Prigode za medije u 2030. godini«, otvoriti britansko-američki dvojac iz globalnog savjetničkog poduzeća Kaleidoko. Dean Donaldson i Jonathan Tavss, direktori i suosnivači navedenog poduzeća koje surađuju s brojnim start-upovima i poduzećima s ljestvice »Fortune 100«, najavljuju da se svijet do 2030. godine može nevjerojatno brzo promijeniti. Znanstvena fantastika i filmska industrija u velikoj nam mjeri prikazuju samo mračnu stranu tehnološkog napretka, te će nas zato oni prosvijetliti kakve prigode donosi budućnost i kako se možemo prilagoditi da bismo u svijetu umjetne inteligencije, tehnologije blockhaina podataka i genetike znali iskoristiti ljudski faktor.

Dolazi jedan od najuglednijih analitičara u regiji

Ispreplitanje tehnologije i psihologije u svojoj DNK ima zapisan i jedan od najpoznatijih regionalnih stručnjaka za internetsku analitiku, po obrazovanju inače psiholog, Robert Petković iz zagrebačke agencije Bruketa&Žinić&Grey. Podatcima pripisujemo sve veće značenje, ali ih još uvijek pogrešno koristimo i interpretiramo. Robert će otkriti kada i kako možemo u digitalnom marketingu upotrijebiti određena mjerenja.

Znate li zašto je kultura inovacija poduzećima tako teško dohvatljiva?

Naš se mozak može istrenirati da zna kreirati nove ideje. Jednostavnim misaonim igrama asocijacija možemo potaknuti kreativnost i upravo svakog pojedinca u poduzeću naučiti kako razmišljati inovativno. Lona Safka, serijskog inovatora i izumitelja vjerojatno više nije ni potrebno posebno predstavljati. To da je njegove izume »krao« čak i Apple govori više nego dovoljno o ovome karizmatičnom Amerikancu koji će na svojoj radionici za manje od 50 minuta pokazati glavne faktore koji koče kreativnost vašeg poduzeća te istovremeno sudionicima pružiti alate i znanje za svladavanje ovih prepreka.

Detaljni program 20. SEMPL-a možete pronaći na internetskoj stranici konferencije gdje su podrobnije predstavljeni i svi predavači.