Slavimo svoj prvi rođendan i otkrivamo tajnu našeg imena

Prije točno godinu dana, odnosno 01. rujna pokrenuli smo svoj projekt ZIMO koji je postao pravi mali startup projekt.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 01.09.2011. / 12:00

Slavimo svoj prvi rođendan i otkrivamo tajnu našeg imena

Prije točno godinu dana, odnosno 01. rujna pokrenuli smo svoj projekt ZIMO koji je postao pravi mali startup projekt.

Dakle, prije godinu dana objavili smo svoj prvi post, kojeg nažalost više nema jer smo prebacivali servere, no sve je krenulo 01. rujna sa jednom malom idejom koja je prerasla u pravi mali startup.

Sve je krenulo prije nego što smo pokrenuli ZIMO. Pošto sam imao svoju tvrtku, odlučio sam iskustva u tvrtki prenijeti na blog, stoga sam pokrenuo jedan probni koji je u principu bio prekretnica svega. Sjećam se da mi je na jedan post komentar ostavio Goran Blagus, inače poslovni trener (coach). To mi je bilo dovoljno da krenem dalje.

Kasnije sam pokrenuo blog koji je nosio ime moje tvrtke fishershop.wordpress.com, gdje sam se upoznao sa WordPressom i gdje sam objavio svoje prve članke. Nakon toga upoznao sam Mashable koji me odmah oduševio i htio sam imati nešto takvo. S dugogodišnjim prijateljom još iz osnovnoškolskih dana - Goranom danas poslovnim partnerom, osmislio sam projekt i odlučili smo krenuti u nove poslovne pothvate.

Naravno problem je bilo ime. Pošto su nas mnogi pitali zašto ime ZIMO evo vam odgovora. Tokom ljetne noći sa prijateljima sam pričao o imenu i na papir smo pisali sve što nam je palo na pamet. Jedna od riječi bila je 'Randomize', što mi se dopalo jer smo htjeli imati raznolik sadržaj, slično kao Mashable a opet drugačije. Pokušao sam razbacati slova te riječi, preokrenuti samu riječ, izbaciti neka slova i došao do imena ZIMO. To smo uspjeli na način da smo okrenuli riječ Randomize - ezimodnar i izbacili slova 'e' i 'dnar'. Ostalo nam je ZIMO što nam se obojici svidjelo.

Krenuli smo samo nas dvojica, no ubrzo nas je bilo čak 5, no pošto smo bili bez novaca te jedino što smo imali je bila ideja, ponovo je ostalo sve na Goranu i meni. Iznimno cijenim svaki trud od svih koji su doprinijeli ZIMO projektu od početka jer bez njih ne bi uspjeli dogurati do ovdje te ovdje želim spomenuti Peter Hopwooda, Igora Novosela, Danijela Levatića i Damjana Tomšića.

ZIMO je sada ozbiljnija stvar u kojoj se ozbiljno radi, što se vidi iz priloženog, no mnogo toga se događa iza kulisa o kojima ne pričamo. Ne, ne kopiramo Appleovu tajanstvenost, već želimo objaviti samo ono što smatramo da je dovoljno dobro da izađe u javnost, koliko je to moguće.

U godinu dana objavili smo preko 1700 članaka, imamo preko 950 komentara, 14 intervjua od kojih su većina uspješne osobe, a sve više se fokusiramo na video intervjue čija je produkcija daleko zahtjevnija i odnosi puno više vremena.

Pokrili smo konferencije od onih u Zagrebu gdje smo postali službeni partneri WebStrategije pa sve do WebIndustrije, IdejeX, čak do onih u Beogradu - Share Conference. Također i dalje radimo punom parom pa smo tako postali blog partner velikom Weekend Media Festivalu te beogradskom Marketing Experienece koji će obojica ugostiti mnoge ugledne predavače. Naš Nikola Jozić bio je vrijedan bloger većini konferencija.

U tih godinu dana svojim rukama skupili smo preko 2200 fanova na Facebooku s kojima svakodnevno komuniciramo kao i 1150 twitteraša, a i na Google Plusu nas prati preko 600 ljudi. O posjetama neću pričati no priložit ću sliku rasta.

Objavili smo i službenu aplikaciju za Android telefone zahvaljujući našem prijatelju Luki Pehardi, a čeka vas još štošta zanimljivoga. Imamo i ekstenzije za Chrome i Opera web preglednike koje nam je napravio Darko Mitrović.

Pokušavamo objavljivati najnovije vijesti iz svijeta weba i da pokušavamo biti prvi koji ih objavljuju, no ponekad nam to ne uspijeva.

Što još nadodati, u godinu dana upoznali smo mnoge zanimljive ljude sa kojima smo danas dobri prijatelji koji nam i pomažu u poslu, upoznali smo hatere koji traže dlaku u jajetu, one koji nas žele uništiti i oni koji nas podržavaju. Sve je to dio posla kojim se bavimo i sve ima svoje razloge.

Da su nas drugi prepoznali govori i prilog koji su iz eHrvatske snimlii o nama, a koji možete pogledati u videu ispod.

Za kraj stavit ću samo citat Steve Jobsa koji je definitivno obilježio zadnjih 15-ak godina u svijetu tehnologije, a koji me prati od kada smo lansirali ovaj, sada već prilično uspješan projekt.

'Stay hungry, stay foolish.'

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti