Baš kao što biološku evoluciju prate određeni ciklusi, takva bi se razdoblja mogla primijeniti i na tehnologiju i mobilnu evoluciju, rekao je na Huawei Innovation Day Asia konferenciji Shao Yang iz Huaweija i dodao kako od sljedeće generacije mobilnih uređaja možemo očekivati tzv. 'super telefone'. On vjeruje kako razdoblje jedne generacije mobilnih uređaja traje oko dvanaest godina pa je spomenuo kako je Motorola prvi klasičan mobitel poput onih kakve smo koristili u prošlom desetljeću predstavila 1995. godine, dok je 2007. predstavljena potpuno nova generacija uređaja koja je donijela revoluciju na mobilno tržište.

Tada je, naravno, predstavljen iPhone s kojim je i počelo razdoblje pametnih telefona (iako su i prije 2007. na tržištu postajali pametni telefoni, oni nisu bili toliko popularni), a prema tome sljedeći veliki korak mobilne tehnologije možemo očekivati za 12-13 godina, odnosno oko 2020. godine. Yang vjeruje u teoriju kako na temelju dva događaja (Motorolin telefon iz 1995. i iPhone iz 2007.) možemo predvidjeti treći događaj, a taj treći događaj trebalo bi biti predstavljanje super telefona, prenijeli su na Digital Trendsu.

Razvoj ovakvog telefona trajat će godinama te će on biti 'kulminacija digitalne inteligencije' koja će 'transformirati ljudsku percepciju i poboljšati naša iskustva' te koji će integrirati fizički i digitalni svijet, a ekipa u Huaweiju već radi na takvim naprednim tehnologijama. Neke od tih tehnologija koje bi u budućnosti trebale postati uobičajene na mobilnim uređajima su virtualna stvarnost, proširena stvarnost, brojni senzori, povezanost s Internet of Things uređajima, digitalna inteligencija, analiza podataka i brojne druge.

Iako je svaka generacija mobilnih telefona sve bolja i naprednija te donosi inovacije poput zakrivljenih ekrana ili ekrana koji mogu prepoznati jačinu dodira, ipak još nema nekih revolucionarnih opcija koje bi u potpunosti promijenile način na koji koristimo telefone, a ako je vjerovati ekipi iz Huaweija, na tako nešto trebat ćemo sačekati još 4-5 godina. Pitanje je koja će kompanija tada dominirati na ovom tržištu – hoće li najviše telefona i dalje prodavati Samsung i Apple ili će i oni s vremenom usporiti i pasti u drugi plan, slično kao što se to dogodilo s nekadašnjim liderima mobilnog tržišta poput Nokije i Research In Motiona, odnosno BlackBerryja.