Sljedeći tjedan u Ženevi počinje veliki sajam automobila na kojem će veliki naglasak kompanija biti na elektrifikaciji. Trendovi na ovom tržištu, što se pogotovo odnosi na europske kompanije, u posljednje su vrijeme pesimistični, a kako bi se situacija preokrenula, među inim, proizvođači automobila trebaju predstaviti cjenovno povoljnija vozila koja će privući veći broj vozača.
Upravo jedan takav automobil u Ženevi namjerava predstaviti Renault. Model 5 E-Tech donosi i dozu nostalgije jer je riječ o električnoj verziji legendarne “petice”, a zahvaljujući ranije predstavljenom prototipu, od kojeg se konačna verzija neće previše razlikovati, poznato nam je dosta toga o ovom vozilu. Ipak, sve informacije, kako o konačnom dizajnu, tako i o verzijama motora, baterijama, početku prodaje, trebali bi saznati sljedeći ponedjeljak 26. veljače kada će ga Renault i službeno predstaviti.
Šef tvrtke Luca de Meo već se pohvalio kako ga je isprobao i prema njemu, to je najzabavniji mali električni automobil.
Avatar Reno
Električna petica bit će prvi automobil koji će pokretati nova AmpR Small platforma, a vozilo će prvenstveno biti namijenjeno gradskoj vožnji. Prema do sada dostupnim informacijama, jedna od opcija ovog vozila uključivat će 52kWh bateriju koja će omogućiti doseg od solidnih 400 km. Službenu cijenu bi, nadamo se, također trebali saznati sljedeći ponedjeljak, a prema dosadašnjim nagađanjima, ona bi trebala iznositi oko 25 tisuća eura.
Ono po čemu će ovaj automobil biti poseban, naglašavaju na EV Areni, jest što će to biti prvi Renaultov automobil koji dolazi s integriranim avatarom nazvanim Reno. Kako objašnjavaju na službenim stranicama, Reno je suputnik kojeg će korisnici moći pozvati u svom vozilu, a on će se “prilagoditi njihovim potrebama”. Vozači će više neće morati brinuti o aktiviranju nekih mogućnosti i opcija automobila, već će se za to pobrinuti digitalni avatar, dok će se oni moći posvetiti isključivo vožnji. Kako izgleda Reno, odnosno interakcija s njim, moći će isprobati posjetitelji sajma unutar posebnog dijela na Renaultovom štandu.