Što zbog krize na tržištu osobnih računala, što zbog fokusiranja na druge segmente IT sektora, Sony je odlučio prodati svoj PC odjel i dio branda po kojem je godinama bio prepoznatljiv...

VAIO je u nekim prošlim vremenima bio dodatna personifikacija Sonyjevih prijenosnika, čak su ga određeni konzumenti doživljavali kao kultni, statusni simbol, tada je bilo „strašno cool“ imati laptop s ogromnim VAIO logom utisnutim u kućište, uostalom i pokojni Steve Jobs mu se divio. Ta su vremena daleka prošlost, Sony je objavio kako će prodati svoj VAIO PC odjel japanskom investicijskom fondu Japan Industrial Partners (JIP).

Razlozi koje su naveli u kompaniji leže, kako tvrde u „drastičnim promjenama na globalnom PC tržištu“, stoga je „najoptimalnije rješenje fokusiranje na mobilne proizvode, odnosno pametne telefone i tablete, kao i izdvajanje PC poslovanja u novu kompaniju“. JIP će, prema najavama, zadržati između 250 i 300 Sonyjevih zaposlenika, dok će sam Sony u novoj kompaniji participirati sa 5% osnivačkog kapitala.

Posljedica ovakvog Sonyjevog poteza znači otkaze za čak 5000 zaposlenika, što je apsolutno ogromna brojka, ali u surovom kapitalističkom poslovanju radnici su ionako samo „brojevi na papiru“. Daleko važnija je ušteda, jer će ovim restrukturiranjem poslovanja kompanija uštedjeti gotovo milijardu američkih dolara na godišnjoj razini. U planu je također odvajanje odjela koji se bavi isključivo proizvodnjom TV-a, što bi se trebalo dogoditi do srpnja, ali nije precizirano na koji točno način.